هفتمین رویداد کارآفرینی "مد و لباس"  با همکاری  پارک علم و فناوری البرز برگزار می شود

هفتمین رویداد کارآفرینی "مد و لباس" با همکاری پارک علم و فناوری البرز برگزار می شود

هفتمین رویداد کارآفرینی تازه شو با موضوع "مد و لباس" توسط پارک علم و فناوری البرز، سازمان ستفا و دانشگاه علم و فرهنگ و با حضور برندههای برتر این حوزه برگزار می شود .
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، هفتمین رویداد کارآفرینی تازه شو در راستای توسعه کارآفرینی و برندسازی در حوزه مد و لباس و توسعه برنامه های استارت آپی از سوی پارک علم و فناوری البرز، سازمان سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی (ستفا) و دانشگاه علم و فرهنگ  روزدوشنبه ۲۹ مهر از ساعت ۹ تا ۱۲ در دانشگاه علم و فرهنگ سالن دکتر کاظمی برگزار می‌ شود .
براساس این گزارش در این رویداد دورهمی که با حضور برندهایی مثل مارال چرم، تگموند، گران سرشت، آنکس، مدسازان فرشته، استودیو طراز و طراحان لباس و خالق پرند برگزار می شود جمعی از مدیران، طراحان و فعالان حوزه مد وفناوری کشور نیز حضور دارند .
حاضران در این رویداد علاوه بر آشنایی با موضوهات مختلف  مثل با فرصت‌های کارآفرینی، نقش و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در مد و لباس، هوش مصنوعی در صنعت طراحی پارچه و لباس  و چگونگی راه‌اندازی یک استارتاپ‌ در این حوزه همچنین  در مسابقه طراحی لباس شرکت می کنند .
این نخستین همکاری مشترک پارک علم و پارک ملی علوم وفناوری­ های نرم و صنایع فرهنگی است که نفرات و تیم های برتر می توانند از مزایای حضور در این دو پارک برخوردار شوند و فرصت مناسبی برای کسب و کارها و همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان و اساتید برای ارائه ایده ها و استفاده از فرصت ها در حوزه مد، لباس و پوشاک است .
شایان ذکر است گردش مالی بازار پوشاک دنیا سالانه بیش از ۱۵۰۰ میلیارد دلار است و با ظرفیت ها و فرصتهایی که در کشورمان وجود دارد باید بتوانیم سهم خود را از این بازار بزرگ، اشتغالزا و پررونق به دست آوریم .

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات