تقدیر از بانوان فناور پارک علم و...

تقدیر از بانوان فناور پارک علم و...

به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز گرامیداشت مقام زن و روز مادر و به همت مرکز رشد بجنورد و هسته فناور مامی‌کا، جلسه تقدیر از بانوان فناور پارک علم و فناوری خراسان شمالی برگزار شد.

:small_orange_diamond:به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی ، به منظور قدردانی از زحمات ارزشمند بانوان فناور پارک علم و فناوری استان در زمینه تولید ملی و همچنین تلاش‌های دلسوزانه آن‌ها در کانون خانواده، در جلسه‌ای از زحمات آنها تقدیر شد.
:small_orange_diamond:این رویداد روز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه ۹۹ در فضای کار اشتراکی ساختمان مرکز رشد بجنورد با حضور رئیس، معاون پارک، مدیر مرکز رشد بجنورد و با حضور میهمانان برنامه دکتر مینا مهرنوش، متخصص حوزه کسب و کار و داور برنامه تلویزیونی میدون - خانم معصومیان، معاون محترم دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان شمالی- خانم مهندس مهمان‌نواز، مدیرکل محترم استاندارد خراسان شمالی- خانم هاشمی، رئیس محترم کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر بجنورد و جمعی از واحدهای فناور برگزار شد.
آقای دکتر گرمه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از حضور بانوان در عرصه فناوری به حضور حداکثری بانوان در پارک علم و فناوری خراسان شمالی اشاره کرد و در ادامه سرکار خانم هاشمی رئیس محترم کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر بجنورد، ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این چنین مراسمی و از همت والای بانوان فناوراعلام نمودند که کمیسیون بانوان و خانواده استان می‌تواند نقش تسهیل گری برای فعالیت‌های بانوان در کلیه حوزه‌ها داشته باشد.
:small_orange_diamond:در ادامه خانم دکتر کریمی به ارایه گزارشی از وضعیت حضور و فعالیت بانوان در واحد‌های فناور پارک، فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص توانمندسازی و توسعه کسب و کار بانوان کارآفرین استان در پارک، اقدامات صورت گرفته در همین راستا با همکاری واحد فناور مامی‌کا از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات مشاوره، برگزاری رویداد کارآفرینی روشنا، حضور در برنامه های تلویزیونی از جمله برنامه میدون پرداختند.
:small_orange_diamond:خانم دکتر مهرنوش به عنوان میهمان ویژه به صورت مجازی در جشن حضور یافتند و نکات مهمی را عنوان نمودند. ایشان بیان کردند امروزه بانوان توانسته اند به عرصه‌های جدیدی در اکوسیستم نوآوری و فناوری وارد شوند، گسترش کسب و کارهای اینترنتی که با وجود شرایط کرونا تسریع گردیده است یکی از زمینه های مناسب ورود بانوان به عرصه کسب و کار است، هر چند کسب و کار اینترنتی تنها ایجاد یک سایت فروشگاهی نیست و می تواند ابعاد و چالش های گوناگونی را برای صاحبان خود به همراه داشته باشد اما میتوان با مدیریت صحیح به درستی با این چالش ها روبرو شد.
ایشان همچنین عنوان کردند امروزه شاه کلید بازاریابی برای شرکت های کوچک و متوسط استفاده از تکنیک های بازاریابی پارتیزانی است و شرکت ها باید بتوانند ضمن استفاده از این اصول، برنامه های بازاریابی درستی برای خود برنامه ریزی نمایند.
ایشان در بخش پایانی صحبت های خود به پلتفرم کسبینو اشاره کردند که حاصل حدود ۴ سال تلاش یک تیم از جوانان مستعد است و قابلیتی جهت تبلیغات مکان محور برای کسب و کارها فراهم می آورد، این پلتفرم نسخه ای ایرانی مشابه اینستاگرام است و میتواند با کمترین هزینه فرصتی برا دیده شدن شرکت ها در مکان هایی که مخاطبان آنان در آنجا حضور دارند ایجاد نماید.
:small_orange_diamond:در این جلسه بانوان فناور فعالیت‌های خود را در قالب هسته‌ها و شرکت‌های مستقر در پارک معرفی نمودند.
:small_orange_diamond:در پایان نشست نیز با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود با حضور خانم دکتر کریمی مدیر مرکز رشد بجنورد، جناب آقای فیض آبادی معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری برگزار گردید .
#رویداد‌_تجلیل_‌از_‌بانوان_‌نوآور‌_و_‌فناور_‌پارک_‌علم_‌و_‌فناوری_‌خراسان‌_شمالی
#پارک_علم_و_فناوری_خراسان_شمالی
#هفته‌_گرامیداشت_‌مقام‌_زن_‌و_‌روز_مادر
#مرکز‌_رشد_بجنورد #مامی_‌کا_‌‌آموزش_‌‌و_توانمند_سازی_‌مادران‌_کار_آفرین #مرکز‌_مشاوره‌_کسب_‌و_کار_ستاره_‌سپهر‌_آیین

:id: @nkh_park

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی یک پارک علم و فناوری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات