بازدید معاون دادستان دادگستری فارس از پارک علم و فناوری فارس

بازدید معاون دادستان دادگستری فارس از پارک علم و فناوری فارس

بازدید معاون دادستان دادگستری فارس از پارک علم و فناوری فارس

معاون دادستان دادگستری فارس از بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری استان فارس بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس ابراهیم ابراهیمی، معاون دادستان دادگستری فارس برای نخستین بار از پارک علم و فناوری فارس بازدید و با فعالان استارت آپ ها، مراکز رشد و شرکت های فناور و دانش بنیان گفتگو کرد و از نزدیک در جریان دغدغه ها و مطالبات آنها قرار گرفت.

دکتر امین رضا ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس در ابتدای این نشست با معرفی پارک علم و فناوری بیان داشت: در حال حاضر شرکت‌هایی فعال در زمینه تولید تجهیزات ایمنی و امنیتی خودرو و نیز نرم افزاری و هوش مصنوعی در پارک حضور دارند که می توانند در حوزه کاهش وقوع جرم و پیشگری از آن با مجموعه دستگاه قضایی همکاری کنند.

دکتر رعنایی معاون پشتیبانی پارک نیز در این نشست، با اشاره به انقلاب صنعتی و اهمیت توجه به فناوری‌های نوین در حوزه قضای و انتظامی، خواستار اعلام نیازهای فناورانه دستگاه قضا به واحدهای فناور و همچنین اولویت‌بندی این نیازها شد.

دکتر ابراهیمی معاون دادستان دادگستری فارس نیز اظهار داشت: پارک علم و فناوری فارس را می‌توان نمونه‌ای از شهر هوشمند و به عنوان پایلوت معرفی کرد که دادگستری فارس به منظور تحقق اهداف علمی همکاری نزدیکی با این مجموعه خواهد داشت. وی افزود انشاءالله پس از این بازدید اتقاقات خوبی خواهد افتاد.

وی گفت:در این پارک فعالیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دانش بنیان شامل پژوهشی، فرهنگی، تولیدی و خدماتی در حال انجام است که با پیشرفت دانش و تکنولوژی شاهد هستیم که پارک‌های علم و فناوری، استارتاپ ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در حال تبدیل ‌شدن به ادبیات نهادینه‌ شده در کشور هستند و سهم موثری و تاثیرگذاری را بر عهده‌ دارند.

معاون دادستان دادگستری فارس درپایان پس از آشنایی با ظرفیت شرکت های دانش بنیان استان فارس گفت: با تکیه بر ظرفیت شرکت های دانش بنیان استان فارس می توان کارهای مهمی در جهت اجرای پروژه های اثر گذار در استان وکشوربرداشت.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری فارس

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری فارس

    پارک علم و فناوری فارس

    پارک علم و فناوری فارس یک پارک علم و فناوری در شهر شیراز می باشد

      نظرات