سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز با حضور پارک علم و فناوری مازندران برگزارشد

سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز با حضور پارک علم و فناوری مازندران برگزارشد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، در این دوره از نمایشگاه که با هدف ارائه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه‌های مختلف مدیریت سبز برگزار شد، ۳۶ دانشگاه، ۱۰ پارک علم و فناوری و سه پژوهشگاه شرکت نمودند.

در این دوره از نمایشگاه  هفت شرکت از واحد های فناور پارک علم و فناوری مازندران؛ شرکت خزر الکتریک، آن واش، پایا فرآیند صنعت سازان مرات، الگوریتم هوشمند زیتون، پیشگام صنعت آرشید، فن آوران کودهای نوین پارسه و کاسپین سبز هامون شمال حضور داشته و به ارایه آخرین دستاورد های خود در حوزه مدیریت سبز پرداختند.

سالانه طرح‌های متعددی در حوزه‌های مختلف مدیریت سبز از جمله بهینه‌سازی مصرف انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت آب، پساب و پسماند و توسعه فضای سبز همساز با اقلیم با حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور و اعتبار در نظر گرفته شده در ردیف مدیریت سبز و همچنین تامین اعتبار از طرف دانشگاه‌ها و پارک های علم و فناوری، اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

این نمایشگاه در راستای حفظ منابع و حفظ محیط ‌زیست و بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری برگزار شد.

سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درحوزه مدیریت سبز از ۲۰ تا ۲۳ مهر ماه در محل سازمان برنامه و بودجه کشورمهرماه برپا گردید.

گفتنی است در دو دوره قبلی نمایشگاه، موضوع فرهنگ‌سازی و هدف‌گذاری دانشگاه‌ها به عنوان مراکز علمی کشور در موضوع مدیریت سبز مطرح شده بود و در نمایشگاه امسال نیز گوشه‌هایی از نتایج و دستاوردهای پروژه‌های اجرا شده توسط دانشگاه‌ها بر اساس آمار و اطلاعات ارائه شد.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

منبع خبر

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

    نظرات