ضرر مالی برند ویکتوریا بکهام

ضرر مالی برند ویکتوریا بکهام

ضرر مالی برند ویکتوریا بکهام

بر اساس گزارش دیلی میل برند فشن و مد ویکتوریا بکهام از آغاز تاسیسش تاکنون بیش از ۴۶ میلیون پوند ضرر مالی داشته است و به همین دلیل حسابرسان این کمپانی نسبت به ادامه این روند و آینده این برند هشدار داده‌‌اند. به طور مثال این برند در سال ۲۰۱۹ مبلغی معادل ۱۱.۸ میلیون پوند و در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۲.۳ میلیون پوند ضرر ثبت کرده است. گفته میشود اخیرا بخشی از این زیان ها توسط دیوید بکهام و از طریق سود او از کمپانی‌اش DB Ventures جبران شده است. با این وجود نزدیکان ویکتوریا بکهام میگوند او مصمم به ادامه فعالیتش است و قصدی برای عقب نشینی ندارد. ویکتوریا بکهام در سال ۲۰۰۸ با تولید مجموعه کوچکی از لباس ها برند خودش را راه اندازی کرد و به سرعت آن را در زمینه های مختلف از جمله کیف، کفش، لوازم آرایشی و... گسترش داد

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات