دریافت مجوز واحد فرهنگی نشریه دیجیتال توسط شرکت مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

دریافت مجوز واحد فرهنگی نشریه دیجیتال توسط شرکت مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

شرکت نو آوران ابتکار احسان از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی موفق به دریافت مجوز واحد فرهنگی نشریه دیجیتال در استان آذربایجان غربی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، احسان زارع مدیرعامل شرکت نوآوران ابتکار احسان با بیان اینکه این شرکت  در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع نرم افزار هایAndroidو  ios، انواع وبسایت، سامانه های تحت وب و نشر دیجیتال فعالیت می کند، اظهار کرد: این شرکت موفق به دریافت مجوز واحد فرهنگی نشر دیجیتال گردیده است و آماده ارائه خدمات به فناوران و و سایر شرکت های استان می باشد.
وی درباره واحد فرهنگی نشر دیجیتال، توضیح داد: این واحد همان کارهایی که برعهده ناشر است را عهده دار می باشد،با این تفاوت که در زمینه انتشار و ثبت نرم افزار ها فعالیت می کند.
زارع درباره خدماتی که واحد نشر دیجیتال  میتواند به واحد های فناوری بدهد نیز، گفت: خدماتی مانند ثبت انواع وبسایت و نرم افزار ها به نام صاحب اثر، انتشار نرم افزار و دریافت مجوز های انتشار از وزارت ارشاد  از جمله مواردی است که از طریقه این واحد می توان انجام داد.
وی درباره خدمات این واحد برای واحد های فناور و دانش بنیان، اظهار کرد: از شرکت های فناور و دانش بنیان  مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، بجز هزینه های ثبت و مستندات که برای وزارت ارشاد می باشد  هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد.
مدیرعامل شرکت نوآوران ابتکار احسان با اشاره به شروع فعالیت این شرکت از مهرماه ۱۳۹۶، توضیح داد: در حال حاضر این شرکت محصولی با نام بازارگاه هوشمند حمل و نقل ترابران جاده تولید کرده است  که در زمینه حمل و نقل فعالیت میکند و صاحب کالا و رانندگان ناوگان ها و شرکت ها را به یکدیگر وصل کرده و  واسطه ها را در این امر حذف می کند.
زارع درباره اهداف این شرکت گفت:  شرکت نوآوران ابتکار احسان در نظر دارد در زمینه هوشمند سازی سیستم ها فعالیت کند و سیستم های قدیمی را به سیستم های جدید و کار آمد تبدیل نماید که اولین قدم در صنعت حمل و نقل برداشته شده است همچنین این شرکت در حال طراحی یک app storeجدید میباشد .

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات