پنجاه و سومین جلسه شورای مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان برگزار شد

پنجاه و سومین جلسه شورای مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان برگزار شد

پنجاه و سومین جلسه شورای مرکز  رشد، راس ساعت ۱۳ روز ‌چهارشنبه ۲۰ آذرماه سال جاری در محل دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی با حضور دکتر تیموری ریاست محترم دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد، در ابتدای جلسه دکتر انصاری، مدیر مرکز رشد ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین، به ارائه گزارش عملکرد اجمالی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز پرداختند.

در این جلسه درخواست استقرار هسته‌های فناوری  یاسر علینژاد کمان گر با ایده محوری با عنوان ” بهینه سازی و تولید ضد کوبنده کمباین “، پوریا شمسی رودباری با ایده محوری با عنوان ” طراحی و تولید ماشین‌هایCNC و اتوماسیون صنعتی “، مصطفی نصیری با ایده محوری با عنوان ” طراحی و ساخت دستگاه برداشت و سورتبندی میوه از تمام ارتفاعات درختان و بدون آسیب زدن به میوه و درخت”، ابوالقاسم تیموری با ایده محوری با عنوان “تولید ماسک با عصاره اسپرولینا” و علی دهستانی کلاگر با ایده محوری با عنوان “تولید القاگرها و تقویت کننده های گیاهی برای استفاده در باغبانی و زراعت” به تصویب رسید.

در ادامه این جلسه درخواست پذیرش سه واحد فناور متقاضی استقرار در مرحله رشد مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان موردبررسی قرار گرفت که با درخواست استقرار هسته فناوری امین انتظاری و با ایده محوری ” ساخت ماشین پرتابل گرمادرمانی میوه “، هسته فناوری حسن علیزاده قادیکلایی و با ایده محوری ” نرم افزار برنامه ریزی آموزشی هوشمند ” و هسته فناوری فواد مهری و با ایده محوری ” تولید مواد موثره صنایع عطرسازی، اسانس و روغن های خوراکی-دارویی با استفاده از استخراج فوق بحرانی” به واحد فناوری در مرکز رشد موافقت شد.

همچنین اعضای شورای مرکز رشد با تقاضای تمدید مدت استقرار شرکت فناوران گیاه گستر کیمیا با مدیر عاملی خانم سمیه احمدی و با ایده محوری ” کپسول گیاهی پتاسیم کلراید ” موافقت کردند.

در پایان جلسه نیز با درخواست خروج هسته فناوری آقای امیرحسین نوبخت با ایده محوری «ساخت نیمکت های با قابلیت های ویژه”، شرکت نوآوران بهرویش پیشگام کارا ساری با مدیر عاملی کامران قاسمی و با ایده محوری ” تولید مکمل غذایی اختصاصی قارچ دکمه ای “، شرکت مهندسی زیست فناوران هزاره برتر کاسپین با مدیر عاملی عدنان حبیبی و با ایده محوری ” بهینه سازی پساب ها با میکروجلبک ها“ موافقت به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

    منبع خبر

    مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

    مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

    مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

      نظرات