طرح جامع ۳۰ هکتاری و مرکز نوآوری و همچنین فضای کار اشتراکی را به عنوان پروژهای زیرساختی جهت تحقق اقتصاد مقاومتی

طرح جامع ۳۰ هکتاری و مرکز نوآوری و همچنین فضای کار اشتراکی را به عنوان پروژهای زیرساختی جهت تحقق اقتصاد مقاومتی

ب ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در ستاد اقتصادی مقاومتی ضمن تسلیت ایام اربعین اظهار داشت: امسال پرشورتر و منظم تراز سال های قبل شاهد برگزاری اجتماع عظیم اربعین حسینی بودیم. این اجتماع، تجلی وحدت و انسجام اسلامی است که یکپارچه خود را به همه مردم دنیا نشان داد. از زائرین هم استانی و ستاد اربعین استان که سهمی در این همایش بزرگ داشتند تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه طبق اعلام قبلی، ۱۹ پروژه و ۵۳ زیر پروژه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان مصوب شده که انتظار داریم با جدیت توسط مدیران دستگاه های اجرایی پیگیری شود تصریح کرد: در دیدار اوایل مهر ماه جاری با معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و جانشین فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در گیلان به صورت ویژه شاهد حمایت هایی همه جانبه هستیم.

- در ادامه این جلسه آقای دکتر باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان طرح جامع ۳۰ هکتاری و مرکز نوآوری و همچنین فضای کار اشتراکی را به عنوان پروژهای زیرساختی جهت تحقق اقتصاد مقاومتی معرفی نمود

- در این جلسه استاندار ضمن تاکید بر جهت‌گیری فعالیت‌ها در مسیر اقتصاد دانش بنیان بیان نمود: دستاوردهای پارک علم و فناوری گیلان قابل توجه و من راضی هستم هر چند که قانع نمی باشم و ان‌شاءلله همه کمک کنند اقتصاد دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها در استان محوریت توسعه دانش بنیان استان را موجب گردد.

وی با اشاره به اینکه پیشتازی اقتصاد دانش بنیان، پیاده سازی و اجرای نقشه جامعه علمی کشور و ساماندهی نظام ملی نوآوری به منظور ارتقا جایگاه جهانی کشور و افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و دستیابی به رتبه اول اقتصاد دانش بنیان در منطقه اظهار داشت: تولیدات نوآورانه و خلاق بر پایه دانش عملی و قابلیت صادراتی دارند بدیهی است که اصلی ترین قدرت رقابت کالا در کیفیت آن است.

وی توجه جدی به نوآوری و نقش آن در تولید باتوجه به اینکه کشاورزی استان بشدت سنتی است خواستار شد.

نماینده عالی دولت در گیلان بر تقویت شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: پارک علم و فناوری باید در پیاده سازی نقشه جامع کشور احداث پارک علم و فناوری را در استان تسریع دهد تا شرکت های دانش بنیان با خلاقیت و تولیدات نوآورانه توسعه یافته تر عمل کنند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات