ماجرای افزایش هزینه ارسال دیجی‌کالا چیست؟

ماجرای افزایش هزینه ارسال دیجی‌کالا چیست؟

، برخی از فروشندگان دیجی‌کالا گلایه دارند که این فروشگاه اینترنتی در ماه‌های اخیر با تبلیغات بسیار، کمیسیون فروش آنها را کاهش و در مقابل، هزینه ارسال و پردازش را بیش از حد افزایش داده است. به گفته او، هزینه‌هایی که تامین‌کنندگان به دیجی‌کالا پرداخت می‌کنند، شامل کمیسیون و هزینه ارسال و پردازش می‌شود که هر دو تابعی از قیمت کالا است. نواب‌تهرانی می‌افزاید: اکنون در برخی دسته‌های کالایی، کمیسیون دریافتی دیجی‌کالا کاهش یافته و هزینه حمل و نقل افزایش پیدا کرده، به گونه‌ای که در مجموع، پرداختی‌های فروشنده تغییری نداشته است. به گفته مدیر ارشد بازارگاه دیجی‌کالا، در این حالت مجموع هزینه‌های آنها کاهش پیدا می‌کند و البته کمیسیون نیز برای آنها تا پایان سال جاری صفر است.

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

    منبع خبر

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات