مهلت ثبت‌نام در طرح جوانه گرنت فناوری تا پایان اسفندماه ۹۹ تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در طرح جوانه گرنت فناوری تا پایان اسفندماه ۹۹ تمدید شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، به منظور زمینه‌سازی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین، ارتقاء ظرفیت توسعه فنّاوری در مراکز پژوهشی و حمایت از صاحبان ایده‌های فنّاور در جهت تولید نمونه اولیه (MVP) ، پارک علم و فناوری گلستان با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دارای ایده‌های فنّاورانه و بازارگرا در قالب گرنت جوانه حمایت می‌کند .

اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی که استاد راهنمای پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری هستند،‌ مخاطبین اصلی طرح جوانه خواهند بود.

فاز اول این پروژه (طرح جوانه) مختص پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد (تا سقف حدود ۲۷ میلیون تومان) و رساله‌های دکتری(تا سقف حدود ۵۲ میلیون تومان) می‌باشد و در مرحله اول این فاز گرنت تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یا کاربرد آن در علوم دیگر اجراء خواهد شد .

کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند با ثبت‌نام در طرح گرنت جوانه (تاد) از حمایت‌های این طرح برای انجام پروژه‌های خود در قالب پایان‌نامه‌های فناورانه و رساله‌های بازارگرا برخوردار شوند.

مهلت ثبت‌نام در طرح گرنت جوانه از ۱۲ لغایت ۲۳ اسفندماه بوده که تا پایان اسفندماه سال‌جاری تمدید شد.

علاقه‌مندان جهت بهره‌مندی از این حمایت بلاعوض می‌توانند به وبگاه دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی www.techgrant.msrt.ir ( https://sadaf.msrt.ir/Sadaf/Login.aspx ) مراجعه و برای دریافت کاربرگ‌ها و کسب اطلاعات بیشتر به بخش گرنت فناوری در سایت مراجعه نمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات