پاسخگویی مستقیم رئیس و معاون فناوری پارک علم و فناوری گلستان به مردم استان در سامانه سامد

پاسخگویی مستقیم رئیس و معاون فناوری پارک علم و فناوری گلستان به مردم استان در سامانه سامد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و به منظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط موثر وکارآمد و افزایش تعامل بین مسئولین و مردم، دکتر مهدی غفاری رئیس  پارک علم و فناوری گلستان به اتفاق دکتر رضایی معاون فناوری این پارک، صبح امروز از ساعت ۹ تا ۱۴ با حضور در این مرکز به درخواست‌ها و مطالبات شهروندان گلستانی پاسخ دادند.

رئیس و معاون فناوری پارک علم و فناوری گلستان طی ساعات حضور خود در این مرکز، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم، انتقادات، پیشنهادات و سوالات مطرح شده در حوزه علم و فناوری بوده و با ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم، راهکارهای اجرایی مناسب را برای آنان بیان کردند .

گفتنی است؛ پاسخگویی و دیدار عمومی رئیس پارک علم و فناوری گلستان با مردم شریف استان در روزهای سه‌شنبه هر هفته انجام می‌پذیرد و کلیه شهروندان می‌توانند جهت تعیین وقت برای ملاقات حضوری در روزهای سه‌شنبه با شماره تلفن ۰۱۷۳۲۲۵۲۱۶۱ تماس حاصل فرمایند .

لازم به ذکر است؛ شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد) سامانه‌ای که است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱ ، مشکلات و خواسته‌های خود را با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه مطالبات خود را پیگیری می‌کنند .

شورای عالی اداری کشور در صد و شصتمین جلسه خود در سال ۹۲ با پیشنهاد مشترک نهاد ریاست جمهوری و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، به استناد ماده ۱۱۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، "نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد" را تصویب کرد.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات