سرمایه گذاری مشترک و شتابدهی شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر حرکت اول و مرکز نوآوری هاب اصفهان بر استارتاپ آرک.آ

سرمایه گذاری مشترک و شتابدهی شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر حرکت اول و مرکز نوآوری هاب اصفهان بر استارتاپ آرک.آ

0

مرکز نوآوری هاب اصفهان در پائیز ۱۳۹۶ با مشارکت همراه اول، شرکت کسب و کارهای نوپا حرکت اول، دانشگاه صنعتی اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری اصفهان تاسیس شد؛ مرکز اصلی شرکت در فضایی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع و با ظرفیت بیش از ۳۰ تیم کارآفرین و استارتاپی در قلب شهراصفهان واقع در ، خیابان چهارباغ پایین، خیابان باب الرحمه، ارگ جهان نما، فاز ۳، طبقه ۵، واحد ۱ واقع است. شرکت هاب اصفهان دارای دو بخش فضای کار اشتراکی که به منظور ارائه امکانات و سرویس های مرتبط با حوزه کارآفرینی در فضای همکاری مشترک به تیم های استارتاپی است و بخش شتابدهنده جهت ارائه تسهیلات و خدمات مادی، راهکارهای مشاوره ای و بسترهای به روز جهانی، برای کمک به فرآیند تبدیل استارتاپ ها به کسب و کارهای موفق می باشد. نظر به اینکه هاب اصفهان یک شرکت شتابدهنده است که یکی از اهداف اصلی آن، حمایت و مشارکت در شکل گیری کسب و کارهای نوپا و مبتنی بر فناوری است که تاکنون سهامدار استارتاپ های جیم شو، فیترفیکس، همکاره، زیماتک، ابرسفید است طبق ارزیابی صورت گرفته و توافق با استارتاپ آرکا این استارتاپ را نیز به پورتفو شتابدهی و سرمایه گذاری خود اضافه نمود.

هاب اصفهان به عنوان کارگزار شتابدهی و سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری حرکت اول در مراحل اولیه و بذری کسب و کارها در مرکز کشور اقدام به سرمایه گذاری و شتابدهی در استارتاپ آرکا نموده است. استارتاپ  آرک.آ یک استارتاپ نوپا در حوزه معماری و طراحی داخلی است که به کمک فناوری‌های نوین (واقعیت افزوده و پردازش تصویر) در کنار مجموعه‌ای کامل و متنوع از برندهای مصالح ساختمانی سعی در بهبود فرآیند  اجرا دارد.

استارتاپ آرک.آ یک استارتاپ نوپا در حوزه معماری و طراحی داخلی است که به کمک فناوری‌های نوین (واقعیت افزوده و پردازش تصویر) در کنار مجموعه‌ای کامل و متنوع از برندهای مصالح ساختمانی سعی در بهبود فرآیند اجرا دارد.
وب‌سایت آرک.آ با روش‌های هوشمندانه در تمامیِ مراحل طراحی داخلی ‌‌از ایده‌گیری تا خرید متریال، همراه طراحان و کارفرمایان است تا متناسب با بودجه و سلیقه‌شان تجربه ای لذت بخش داشته باشند.

    منبع خبر

    اصفهان هاب

    اصفهان هاب

    مرکز نوآوری در قالب فضای کار اشتراکی و شتابدهنده‌ی عمومی فعال در حوزه فناوری اطلاعات

    نظرات