سرمایه گذاری مشترک شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر حرکت اول و مرکز نوآوری هاب اصفهان بر استارتاپ جیم شو

سرمایه گذاری مشترک شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر حرکت اول و مرکز نوآوری هاب اصفهان بر استارتاپ جیم شو

 

با توجه به اینکه هاب اصفهان یک شرکت شتابدهنده است که یکی از اهداف اصلی آن، حمایت و مشارکت در شکل گیری کسب و کارهای نوپا و مبتنی بر فناوری است براساس بررسی های صورت گرفته استارتاپ جیم شو پس از مذاکرات صورت گرفته وارد دوره شتابدهی و موفق به جذب سرمایه بیش از 5 میلیارد ریالی گشت استارتاپ جیم شو، اپلیکیشن جامع ورزش و سلامت با امکاناتی نظیر کالری شمار، رژیم و ورزش در خانه که پاسخ گوی بخش عمده نیازهای کاربران در این حوزه است.

مهران کرمی مدیرعامل هاب اصفهان در این مورد خاطر نشان کرد، شتابدهنده هاب اصفهان و شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر حرکت اول به عنوان سهامدار قالب این شتابدهنده، با هدف هم افزایی و مشارکت در زمینه حمایت و سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا و تجاری سازی، ایجاد سودآوری پایدار و بلند مدت کسب و کارهای نوپا، از شیوه جذب و توانمندسازی تیم های کارآفرین و مساعدت به آنها در قالب ارائه خدمات شتابدهی، عمل می نمایند؛

در حال حاضر شتابدهنده هاب اصفهان در حوزه بررسی و انتخاب استارتاپ‌های دارای پتانسیل رشد برای ورود به دوره شتابدهی فعالیت می‌نماید اما در گام‌های بعدی هاب اصفهان در نظر دارد به عنوان یک شتابدهنده تخصصی مرحله بذری و مراحل اولیه کسب و کار با همکاری با صندوق های سرمایه ‌گذاری، استارتاپ‌های خارج شده از دوره شتابدهی را به فروش رساند. رویکرد شرکت در برنامه راهبردی به سمت ایجاد زنجیره ارزشی است که بتواند در بلند مدت به فعالیت های شرکت و شرکت حرکت اول انسجام بخشیده و فعالیت های موجود در این زنجیره مکمل یکدیگر باشند.

جیم شو، اپلیکیشن جامع ورزش و سلامت با امکاناتی نظیر کالری شمار، رژیم و ورزش در خانه که پاسخ گوی بخش عمده نیازهای کاربران در این حوزه است.
بخش کالری شمار دارای مجموعه کاملی از غذاها و فعالیت ها است که می توان با تعیین هدف از آن برای رژیم کالری شماری استفاده نمود.
بخش ورزش در خانه شامل ده ها کانال و پکیج تمرینی آموزش محور است که با استفاده از آن در محیط خانه مانند یک باشگاه پیشرفته به کالری سوزی پرداخت. با دریافت و نصب اپلیکیشن نسخه اندروید تی وی جیم شو بر روی تلویزیون های اندرویدی و دستگاه های اندروید باکس نیز می توان تمرینات بخش ورزش در خانه را در قاب تلویزیون مشاهده کرد.
همچنین کاربران می توانند با درخواست برنامه تمرینی و تغذیه از مربیان و متخصصین جیم شو، به برنامه اختصاصی متناسب با شرایط بدنی خود دست یابند.
به جز موارد ذکر شده جیم شو امکاناتی نظیر بانک حرکات رشته های مختلف ورزشی، بانک موسیقی ورزشی، پرونده سلامت، اجرای پیشرفته برنامه تمرینی را نیز فراهم نموده است.

    منبع خبر

    اصفهان هاب

    اصفهان هاب

    مرکز نوآوری در قالب فضای کار اشتراکی و شتابدهنده‌ی عمومی فعال در حوزه فناوری اطلاعات

    نظرات