حضور چهار شرکت دانش‌بنیان خراسان...

حضور چهار شرکت دانش‌بنیان خراسان...

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی،‌ شرکت های دانش بنیان طراحان فرآیند شیمی سبز، احیاگران پویا فیدار سپهرآیین، نوین نانو نگاشت و بردار پرداز هوشمند از مرکز رشد اسفراین در رویداد خوش آمدگویی ویژه شرکت های دانش بنیان جدید که به هدف آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش بنیان نوپا با بسته‌های خدماتی صندوق نوآوری برگزار شد، حضور یافتند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق نوآوری و شکوفایی، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در این گردهمایی گفت: در حال حاضر به دلیل وجود تحریم‌ها در حوزه‌های مختلف، رجوع به شرکت‌های دانش بنیان برای رفع نیازها اتفاق افتاده که نمونه‌های آن را در رویدادهای تخصصی که در صندوق نوآوری برگزار شده شاهد هستیم. ما در صندوق تلاش کرده‌ایم از فرصت پیش آمده استفاده کنیم و با توان چند برابری خدمات صندوق را به شرکت‌های دانش بنیان ارایه دهیم تا زمینه مناسب را برای حداکثر بهره‌وری از توانایی شرکت‌های دانش بنیان در کشور ایجاد کنیم.

دکتر وحدت همچنین بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان بزرگ‌تر می‌توانند از خدمات مفصل صندوق نوآوری از سرمایه در گردش گرفته تا لیزینگ ۹ درصد و... استفاده کنند تا بتوانند بهتر و موثرتر در بازار فعالیت کنند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: در فصل تابستان نزدیک به ۲۹۴ شرکت احراز صلاحیت دانش بنیان شدند که این تعداد شامل دو گروه می‌شود؛ گروهی که صلاحیت آنها تمدید شده و گروهی که برای اولین بار عنوان دانش بنیانی را کسب کرده‌اند. در این رویداد ۳۲۲ نفر از شرکت‌های دانش بنیان، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری شرکت کردند.
دکتر ملکی فر در ادامه با تاکید بر  جایگاه حقوقی صندوق نوآوری و شکوفایی و نظارت مستقیم نهاد ریاست جمهوری بر فعالیت آن خاطر نشان کرد: معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور ‌نهاد سیاست‌گذار و صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد تامین مالی اکوسیستم فناوری و نوآوری است.

وی در ادامه گفت: برای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان رویدادهای تخصصی را در نظر گرفته‌ایم که تاکنون تعدادی از آنها برگزار شده و تا پایان سال نیز ادامه دارد.

در ادامه این گردهمایی نشست های مشاوره در حوزه تسهیلات توانمندسازی بیمه، مالیات، امریه و رهن و اجاره دفتر کاری برای شرکت های دانش بنیان استان که در رویداد حضور داشتند برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان شمالی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پارک علم و فناوری خراسان شمالی یک پارک علم و فناوری در شهر بجنورد می باشد

    نظرات