چاپ آلبوم دیجیتال زئوس

چاپ آلبوم دیجیتال زئوس

لابراتوار سهند پیشرو در صنعت چاپ آلبوم دیجیتال و آلبوم دیجیتال عروس می باشد و همیشه تمام تمرکز و تلاش تیم سهند بر این بوده که روز به روز محصولات با کیفیت تری نسبت به گذشته داشته باشد.
بدون شک لابراتوار سهند یکی از لابراتوار های ایران می باشد که بیشترین تنوع در صنعت چاپ آلبوم را دارا می باشد و این تنوع تنها در مدل های چاپ آلبوم نیست بلکه تنوع در جلد و شکل ظاهری آلبوم نیز می باشد.
یکی از جدیدترین محصولات لابراتوار سهند چاپ آلبوم دیجیتال زئوس می باشد. این آلبوم یکی از لوکس ترین آلبوم های لابراتوار سهند می باشد که همانند سایر آلبوم های دیجیتالی از سایز ۱۰ در ۲۰ شروع می شود تا سایز ۷۰ در ۱۰۰ و لازم بذکر است که از نظر قیمت با سایر آلبوم های دیجیتال ما هیچ تفاوتی ندارند و فقط سبک طراحی آن متفاوت می باشد.


آلبوم دیجیتال زئوس از جدید ترین متد های طراحی آلبوم دیجیتال بهره می برد و این آلبوم ها را با تجربه ترین طراحان گرافیکی لابراتوار سهند طراحی می کنند.
ظرفیت چاپ روزانه آلبوم زئوس نیز با سایر آلبوم های لابراتوار سهند متفاوت نیست و قابلیت چاپ ۵۰ جلد آلبوم در روز را تیم طراحی و صحافی لابراتوار سهند دارا می باشند. و خالی از لطف نیست به این موضوع شاره شود که این میزان تعداد چاپ آلبوم و همچنین با این میزان کیفیت فقط و فقط به یک دلیل است و آن دلیل هم تجربه بالا تیم لابراتوار سهند می باشد.
جنس کاغذ های چاپ به کار رفته در آلبوم های زئوس همگی Fuji Film & kodak می باشد و تماما ضد خش و ضد اثر انگشت می باشد و ما کیفیت آن را کاملا تضمین می کنیم.


همچنین لازم به ذکر است که این آلبوم از نوع آلبوم های نفیس بوده و صحافی ضخیم دارد و این بدان معنا می باشد که در بین صفحات آلبوم از pvc استفاده می گردد . این آلبوم ها جلد سخت می باشد و دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند.
به منظور صحولت در ورق زدن صفحات آلبوم و همچنین دوام بیشتر از گوشه های فلزی در لبه های آلبوم استفاده می گردد.
در صورت تمایل می توانید گوشه صفحات را به صورت گرد با زاویه های مختلف و یا نوک تیز داشته باشید که این امر را در هنگاه ثبت سفارش حتما باید با مشاوران ما در میان بگذارید.
آلبوم های زئوس شامل ۹ مدل جلد مخمل در رنگ های متنوع و همچنین ۶ مدل جلد چرم در رنگ های متونع می باشد و همچنین ما می توانیم به سفارش شما روی جلد آنها اسم خاصی یا متن خاصی را حکاکی کنیم.
یکی دیگر از ویژگی های این آلبوم دیجیتال ترکیب جلد آلبوم با پلکسی گلاس و چرم یا مخمل می باشد و این بدان معناست که شما میتوانید در جلد آلبوم خود پلکسی هم استفاده کنید تا آلیوم شما بیش از پیش زیبا تر شود.


ما برای آلبوم های زئوس باکس های نیز در نظر گرفته ایم که که خود این باکس ها به ۶ مدل تقسیم میشود و دو مدل از این باکس ها جنس روی شان از مخمل است و تنوع ۹ رنگ را دارا می باشد. که البته قیمت این باکس ها به صورت مجزا محاسبه می شود.

 

 

    منبع خبر

    لابراتوار چاپ عکس سهند

    لابراتوار چاپ عکس سهند

    گروه هنری سهند مفتخر است که دل بر این راه سپرده وخلاقیت خویش را در راستای این هنر نهفته در تاریخ به کار برده است و به خود می بالد که دراین راستا،در کناربزرگان صنعت عکس و عکاسی گام بر می دارد و امید آن دارد که قدمی باشد درمسیر اعتلای هنر و صنعت عکاسی ایرانمان.

    نظرات