افزایش ۵۰ درصدی تعداد واحدهای فناور مرکز رشد شهرستان محلات و نیم ور در سال ۹۹

مسوول امور اجرایی مرکز رشد محلات و نیم ور گفت: در حال حاضر ۱۲ واحد فناور فعال در مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان حضور دارند و این تعداد واحد فناور، رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال قبل را نشان می دهد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ سید محمدرضا شریفیون مسوول امور اجرایی مرکز رشد محلات و نیم ور عملکرد و دستاوردهای مرکز رشد در سال ۱۳۹۹ را مثبت ارزیابی کرد و برگزاری دو جلسه شورای فناوری مرکز رشد و جذب و حمایت از ۷ واحد فناور جدید در مرحله پیش رشد و ۶ واحد فناور در مرحله رشد را اقدامات مهم این مرکز در سال گذشته عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ واحد فناور فعال در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور حضور دارند و این تعداد واحد فناور، رشد ۵۰ درصدی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ را نشان می دهد.

شریفیون با اشاره به شرکت واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد در فستیوال ها و جشنواره ها، ادامه داد: حضور واحد فناور تتیس کاوه پارس در فستیوال نوآوری های صنعت معدن در اتاق بازرگانی صنایع و معادن و رویداد دوشنبه های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف جذب سرمایه از جمله اقدامات حمایتی انجام شده مرکز رشد در سال گذشته می باشد.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات مرکز رشد در سال گذشته، برگزاری دوره های عمومی و تخصصی با هدف افزایش ضریب موفقیت واحدهای فناور و رشد واحدهایی که دارای پتانسیل لازم جهت تبدیل به مولدهای کار هستند  را می توان اشاره کرد.

مسوول امور اجرایی مرکز رشد محلات و نیم ور در ادامه خاطرنشان کرد: ۲۵۰۰ نفر ساعت در دوره های عمومی، دوره های تخصصی، کارگاه های آموزشی و ارائه مشاوره های شغلی در مرکز رشد آموزش و مشاوره دریافت کرده‌اند.

شریفیون افزود: واحد فناور استودیو انیمیشن فناوران پارس به مدیریت محسن عبدالعلی در سال ۹۹ موفق به دریافت نشان واحد فناور خلاق از طرف برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

این مقام مسوول در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با جذب منابع و حمایت بیشتر مسئولان شهرستان از این مرکز می توان گام بلندی در جذب و حمایت بیشتر از صاحبان ایده ، کسب و کارهای نوپا و اشتغال جوانان برداشت.

ادامه در : https://b2n.ir/w34215
لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

    منبع خبر

    مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

    مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

    مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور یک مرکز رشد در شهر محلات می باشد

      نظرات