نمایش دستاوردهای ایران در حوزه فناوری اطلاعات در ارمنستان

نمایش دستاوردهای ایران در حوزه فناوری اطلاعات در ارمنستان

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کشورمان در زمینه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برای اولین بار از 1 الی 3 تیر ماه سال آینده در پایتخت ارمنستان برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، این نمایشگاه اولین گام برای حضور پررنگ و مستمر فعالان در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در بازار رو به رشد و بدون محدودیت کشور ارمنستان است. شرایط متنوع مشارکت و خدمات بی سابقه، امکان حضور تمام علاقه مندان و واجدین شرایط را در این رویداد بزرگ برون مرزی مهیا کرده است.

از خدمات ویژه این نمایشگاه می‌توان به راه اندازی دفتر خدمات پشتیبانی مشارکت کنندگان، چاپ و توزیع کتاب نمایشگاه به سه زبان ارمنی، روسی و گرجی و فراهم شدن امکان مشارکت اقساطی و غیر حضوری اشاره کرد.

همچنین خدمات پشتیبانی مشارکت کنندگان نیز در ارمنستان راه اندازی می‌شود و به صورت دفتر نمایندگی تمام مشارکت کنندگان عمل خواهد کرد و خدمات این دفتر تا یکسال به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد. خدمات دفتر پشتیبانی شامل ارائه خدمات رفاهی و اقامت رایگان به مشارکت کنندگان در سفرهای آتی، رصد فرصت‌های کسب درآمد در بازار ارمنستان و کشورهای آسیای میانه و اطلاع رسانی به مشارکت کنندگان و هماهنگی جلسات کاری در ارمنستان می‌شود.

با برنامه ریزی‌های دقیق و تمهیداتی که در نظر گرفته شده است، حدود 50 هزار نفر از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های ایران در زمینه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال بازدید خواهند کرد، این افراد شامل فعالان و سرمایه گذاران حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از کشورهای ارمنستان، گرجستان و روسیه خواهند بود.

در کنار این نمایشگاه و بطور همزمان جلساتی نیز با اتحادیه‌های مرتبط از جمهوری ارمنستان و گرجستان برگزار می‌شود که هم افزایی مناسبی را به منظور استقبال و فراهم ساختن بستر تعاملات جدید به وجود می‌آورد.

محورهای این نمایشگاه شامل دانش دیجیتال و محتوای الکترونیکی، پایگاه های اینترنتی و نشر دیجیتال، نرم افزارهای همراه و هوشمند، بازی و هنرهای دیجیتال، کسب وکارهای نوپا و رسانه های اجتماعی است.

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کشورمان در زمینه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در اکسپو ایروان (محل نمایشگاههای بین المللی ارمنستان) در فضایی به مساحت 3 هزار مترمربع برگزار می‌شود. شرکت‌های دانش بنیان شرکت کننده در این نمایشگاه از حمایت‌های تبلیغاتی ویژه‌ای بهره مند خواهند بود. هدف از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، فراهم شدن بستر توسعه صادرات و رصد فرصت‌های کسب درآمد در این نمایشگاه بزرگ است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

    نظرات