خریدهای شخصیسازی شده در «...
یک استارتآپ خردهفروشی مستقر در کانادا و انگلیس به قصد شخصیسازی کردن محصولات «وستادمونتون» با این مرکز خرید مشهور همکاری میکند. پیشبینی میشود که این طرح در سه ماه سوم سال ۲۰۲۳ به مرحله پایانی بهرهبرداری برسد و بر این اساس، ذخیره اطلاعاتی عظیمی از سلایق خریداران به قصد شخصیسازی دقیق و سفارشهای جدید از طریق مرکز خرید «وستادمونتون» به این استارتاپ کانادایی ارسال میشود. خریدهای مفهومی، مرحله نهایی طراحی شده از سوی استارتآپ انگلیسی–کانادایی برای مرکز خرید مشهور دنیاست و قرار است تا پایان سال جاری از فاز اول تکنولوژیهای حاصل از این همکاری رونمایی شود. این حرکت آغاز رویکردی به سمت افزایش خریدهای هوشمند است.
نظرات