مدیر پردیس ICT برای دومین سال پیاپی، مدرس برتر گروه کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد شد


علی جاهدی در گفت‌‌وگو با روابط عمومی پارک علم‌ و فناوری خراسان اظهار کرد: تدریس و انتقال تجربیات به جوانان یکی از علاقه‌مندی‌های بنده بود و این افتخار را دارم که مدرس درس کسب‌و‌کار در دانشکده‌های مهندسی و ریاضی دانشگاه فردوسی و البته دانشگاه علوم پزشکی مشهد باشم.

جاهدی که برای دومین سال پیاپی به عنوان مدرس برتر گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد انتخاب گردید، درخصوص کاربرد این درس گفت: توانمندسازی دانشجویان در فضای ایده‌پردازی و راه‌اندازی کسب‌و کار، کارآفرینی، تجاری‌سازی ایده‌ها و دستاوردهای علمی و دانشگاهی از جمله کاربردهای این عنوان درسی است.

مدیر پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان و مشاور کسب و کار، با اشاره به اینکه برای دانشجویان توجه به افزایش مهارت‌های نرم و مهارت‌های کسب و کاری در کنار توجه به یادگیری مفاهیم علمی و تخصصی رشته دانشگاهی ضروری است، گفت: پیشنهاد می‌کنم این درس نیز به سایر رشته‌های دانشگاه ها اضافه شده و در این‌مسیر از کارآفرینان و مدرسین با تجربه دیگر برای ارائه آن استفاده شود.

وی درخصوص نحوه ارائه این درس افزود، سعی کرده‌ام تا از مفاهیم کاربردی و به روز، تجربیات شرکت‌ها و استارتاپ‌های استان، کشور و دنیا استفاده کنم و از مشارکت دانشجویان، کارآفرینان و سایر فعالان اکوسیستم در محتوای آموزشی کلاس استفاده کنم. همچنین تمایل بنده این است که کلاس‌ها تا حدامکان مخصوصا پیش از شیوع ویروس کرونا، به‌صورت کارگاهی برگزار شود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات