دومین جلسه تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد

دومین جلسه تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد


اخذ مصوبه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور توسط یک هسته فناور جهت ورود به دوره رشد مقدماتی و دو شرکت جهت ورود به دوره رشد، در دومین جلسه کمیته تخصصی فناوری مرکز رشد فناوری نیشابور در سال ۱۴۰۰ صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، دومین جلسه کمیته تخصصی فناوری این مرکز رشد به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و با رعایت پروتکل های بهداشتی به دو شیوه آنلاین و حضوری برگزار شد.

در ابتدای جلسه علیرضا شیرازی رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور با ارایه دستور کار جلسه به معرفی شرکت های متقاضی جذب و پذیرش در این مرکز رشد پرداخت.

در ادامه پس از ارایه تیم ه و شرکتهای متقاضی و نیز پرسش و پاسخ و تبادل نظر اعضای محترم کمیته تخصصی فناوری، با ورود هسته فناور به نمایندگی مهندس مهدی خاکباز با ایده محوری طراحی و ساخت دستگاه اندازه گیری ولتاژ و جریان و توان انرژی برق  به دوره رشد مقدماتی موافق بعمل آمد. همچنین شرکت دانش بنیان فضل دارو خیام خراسان با ایده محوری تولید داروی گیاهی گلوکوبر برای درمان سندروم متابولیک و شرکت پالایش ماکان فیروزه خراسان با ایده محوری تولید کامپوزیت پلی آل از طریق بازیافت و فرآوری مواد چندلایه  موفق به اخذ مصوبه به دوره رشد مرکز رشد فناوری نیشابور شدند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات