شرکت صنعت پروژه توس در نمایشگاه ارمنستان حضور یافت

شرکت صنعت پروژه توس در نمایشگاه ارمنستان حضور یافت


شرکت صنعت پروژه توس عضو پردیس انرژی پارک علم و فناوری خراسان، در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم فناوری خراسان به نقل از پردیس انرژی، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کشور ارمنستان با رویکردی تخصصی-صادراتی متشکل از ۴ پاویون عمده و مهم شامل؛ پاویون صنعت ساختمان، پاویون خدمات فنی و مهندسی، آب و برق و انرژی، پاویون کشاورزی و مواد غذایی و سایر گروه های مهم کالایی نظیر صنایع بهداشتی و دارویی و آرایشی در حال برگزاری است.

این نمایشگاه در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ خرداد ماه با حضور مقامات اقتصادی و سیاسی از ایران و ارمنستان افتتاح شده است و صد شرکت ایرانی در زیر سقف محل دایمی نمایشگاه‌های ایروان گردهم آمده اند تا طی چهار روز تولیدات ایرانی را به بازدیدکنندگان ارمنستان معرفی کنند. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، وزیر اقتصاد ارمنستان و رئیس اتاق مشترک ایران و ارمنستان، مقامات وزارت صمت از نمایشگاه بازدید نموده اند.

شایان ذکر است شرکت صنعت پروژه توس عضو پردیس انرژی پارک علم فناوری خراسان در این نمایشگاه حضور یافته تا ضمن ارائه محصولات آکوستیکی خود، ارتباط با واحدهای صنعتی و نهادهای علمی کشور ارمنستان را آغاز نماید.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات