دومین بازدید دانشجویان مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی از شرکت های پارک، صورت گرفت

دومین بازدید دانشجویان مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی از شرکت های پارک، صورت گرفت


با همکاری پارک علم و فناوری خراسان با انجمن علمی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد، دومین بازدید دانشجویان دوره کارشناسی رشته مهندسی مکانیک از شرکت های پارک صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردیس فناوری جامع؛ به جهت شکل گیری ارتباط نزدیکتر دانشجویان با محیط های صنعتی ازجمله واحدهای فناور مستقر در پارک های علم و فناوری، سلسه بازدیدهایی برنامه ریزی شده است که در این بازدیدها دانشجویان هم با شرکت هایی که در حوزه های مختلف از جمله صنایع نفت و پتروشیمی و تجهیزات پزشکی فعال هستند، آشنا می شوند و هم پای صحبت های کارآفرینان می نشینند و از تجربه آنها در فراز و نشیب های موجود در این راه استفاده می کنند.

در مجموع این دو بازدید، گروه صنعتی پرتو صنعت پاژ، داریا دانش بارثاوا، مطلق کاران شرق و پدیده انرژی پارسیان میزبانان تیم بازدیدکننده بودند و هر کدام به توانمندی های خود در حل نیازهای موجود در کشور اشاره کردند. در جلسه انتهایی بازدیدها، مهندس داود تفضلی، معاون توسعه فناوری پارک و مهندس ایمان شریعت، کارشناس پردیس فناوری جامع این پارک، به توضیحی مبسوط از حمایت های پارک و فرآیند پذیرش ایده های نوآورانه و فناورانه پرداخته و به سوالات دانشجویان در این ‏باره پاسخ دادند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات