قلب خرده‌فروشی عراق در «فامیلی‌مال»...

قلب خرده‌فروشی عراق در «فامیلی‌مال»...

قلب خرده‌فروشی عراق در «فامیلی‌مال» می‌تپد

در دورانی که کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بر سرعت پیشرفت روزافزون خودشان در زمینه خرده‌فروشی و بهره‌برداری از مال‌ها و مراکز خرید می‌افزایند، عراق هم از این قافله عقب نمانده و با یک مرکزخرید جذاب در سلیمانیه، در نقشه قدرت خاورمیانه در مراکز خرید مدرن جایگاه خاص خودش را دارد.

قلب صنعت خرده‌فروشی عراق

به عنوان یک عراقی اگر درصدد خرید از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مرکز خرید کشورتان هستید، چاره‌ای ندارید غیر از اینکه به مرکز خرید «فامیلی مال» در سلیمانیه که در خیابان «بابان» واقع شده، مراجعه کنید. این مجموعه با ۲۱۵ هزار مترمربع مساحت در سال ۲۰۱۶ تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید اما وسعتش به دوبی‌مال نمی‌رسد. ترکیبی از عناصر سنتی و مدرن در ساخت و ساز و معماری این مرکزخرید به کار گرفته شده است .

علاوه‌بر ۱۱۰ فروشگاهی که در فامیلی‌مال وجود دارد، هشت سینما، یک زمین اسکیت، ۱۰ رستوران، یک سالن بولینگ و یک محوطه سرپوشیده برای بازی‌های کامپیوتری وجود دارد. با توجه به تنوع اجناس این مجموعه در «فامیلی‌مال» دست شما برای خرید سوغات سلیمانیه باز است. فضای اطراف پاساژ طوری طراحی شده که امکان پیاده‌روی در آنجا وجود دارد. ساعت کار مرکزخرید فامیلی‌مال در تمام روزهای هفته از ۱۰ صبح تا ۲۴ است و این زمان کاری در ایام خاص و اعیاد کمی تغییر می‌کند. از مجموع ۲۱۵ هزار مترمربع فضای کل، ۱۰۵ هزار مترمربع فضای سازه و ۶۰ هزار متر‌مربع فضای قابل اجاره فروشگاهی و خرده‌فروشی است و در حال حاضر، طبق گفته گروه تجاری «حلبچه» به‌عنوان سازنده این مرکزخرید، «فامیلی‌مال» بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مرکز خرید عراق محسوب می‌شود. «فامیلی‌مال» یکی از مراکز خرید مدرن شهر سلیمانیه عراق است و رعایت استانداردهای اروپایی و حضور برندهای مطرح جهانی بر رونق این مکان حتی در ایام شیوع ویروس کرونا افزوده است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات