کرونا، تعداد فروشگاه‌‌های اینترنتی را...

کرونا، تعداد فروشگاه‌‌های اینترنتی را...

کرونا، تعداد فروشگاه‌‌های اینترنتی را چقدر افزایش داد؟

عضو هیات‌ مدیره اتحادیه کسب‌ و کارهای مجازی گفت : از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز تعداد فروشگاه‌های اینترنتی به ۳۰۰ هزار مورد رسیده است .

رضا الفت نسب، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور شرایطی به وجود آمد که موجب رشد و رونق فعالیت کسب و کارهای مجازی شد .

او افزود: نسبت به قبل از شیوع ویروس کرونا در ایران در حوزه کالاهای پرمصرف و روزمره، بیش از ۱۳۰ درصد رشد داشته‌ایم و در زمینه خدمات درمانی و راهنمای پزشکی به صورت آنلاین هم شاهد رشد بیش از ۳۰۰ درصدی بوده‌ایم .

عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی بیان کرد: پیش از کرونا بین ۵ تا ۱۰ هزار پلتفرم market place در ایران فعالیت می‌کردند، در حالی که هم اکنون تعداد آن‌ها به بیش از ۲۰۰ هزار مورد رسیده است.

الفت نسب ادامه داد: پیش‌بینی می‌ ‌‌‌ ‌ کنیم روند افزایش تعداد این پلتفرم‌ها همچنان صعودی باشد، البته با سرعت کمتری، با این حال همچنان شاهد افزایش تعداد آنها خواهیم بود .

او در پایان تصریح کرد: برای رشد و گسترش کسب و کارهای اینترنتی در کشور باید تصمیماتی اتخاذ شده تا از تعداد نهادهای موازی کاسته شود، به طوری که در حال حاضر حدود ۱۶ دستگاه دولتی، حکومتی و امنیتی در انجام این امور دخیل هستند که هر کدام به نوبه خود موجب کاهش سرعت پیشرفت فعالان کسب و کار مجازی می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات