تولد اولین بانک دیجیتال در کشور

مدیرعامل بانک ایران‌زمین، در تشریح این نوع بانکداری، بهبود تجربه مشتری را نخستین هدف این بانک در بانکداری دیجیتال دانست و گفت: رقابت در عرصه بانکداری تغییر کرده و رضایت مشتری از ارائه سطح مطلوب خدمات به شرط اصلی موفقیت در انتخاب یک بانک تبدیل شده است. وی با بیان اینکه بانکداری وارد دوره جدیدی از حیات خود شده است و ‌ما در حال ایجاد تجربه‌های جدید برای مشتریان و کسب‌وکارها هستیم افزود: در عصر حاضر از همیشه به مشتری نزدیک‌تریم و این نزدیکی به ما کمک می‌کند آنچه مشتری می‌خواهد را در اختیار او قرار دهیم. مدیرعامل بانک ایران زمین، در ادامه صحبت‌های خود با بیان این نکته که رقابت امروز در حوزه مشتریان است، اظهار کرد: در گذشته تجربه مشتری فقط سطح مطلوبی از خدمات بود، اما امروز شرط اصلی موفقیت است. وی با بیان این نکته که امروز برخی از بانک‌ها تنها تعدادی از خدمات خود را به‌روز‌رسانی کرده‌اند و سعی دارند آن را با پوسته جدید به عنوان بانکداری دیجیتال به مشتری ارائه کنند، گفت: پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال برای ما یک مزیت رقابتی در مقابل رقبا ایجاد خواهد کرد. شیروانی با تاکید بر رویکرد مخاطبان به استفاده از فضای ایجاد شده اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی به راحتی ارتباط ما با مخاطبان را فراهم کرده و این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که سطح فکری و اطلاعاتی مخاطبان خود را برای ایجاد تحول در بانکداری آماده کنیم. اینالوئی با اشاره به این نکته که در بانکداری دیجیتال سرویس‌ها شخصی‌سازی می‌شود و به افراد مختلف و گروه‌های مختلف خدمات متمایزی ارائه می‌شود، گفت: در بانکداری دیجیتال نیاز مشتری در مرکز قرار دارد، بنابراین بانک‌ها با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امکان را برای شرکت‌های فناوری مالی فراهم می‌کنند که خدماتی متنوع و متمایز برای مشتریان خود فراهم کنند. مدیر روابط‌عمومی بانک ایران زمین هم در این باره با اشاره به اهمیت ارتباط با مشتری در بانکداری دیجیتال گفت: در سال‌های اخیر ظهور شبکه‌های اجتماعی رابطه با اندک مشتریان را به یک ارتباط گسترده تبدیل کرده است. بانک‌ها امروز از طریق بررسی رفتار مشتری و همچنین دنبال کردن خواسته‌های آنها در شبکه‌های اجتماعی سعی دارند با ایجاد یک رابطه نزدیک‌تر ضمن ارائه خدمات شخصی‌سازی شده، اعتماد مشتریان را جلب کنند. وی درخصوص اجرای روابط‌عمومی دیجیتال در بانک ایران زمین و همسویی آن در ارتباط نزدیک با مشتریان گفت: در حال حاضر بسیاری از این موارد از جمله تعامل با مشتریان در شبکه‌های اجتماعی در راستای بانکداری دیجیتال، برقراری کانال‌های مختلف ارتباطی برای مشتریان و همچنین برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات در این حوزه انجام شده است و به زودی اتفاقات مهمی در این حوزه خواهد افتاد.

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

    منبع خبر

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات