نشست شرکت‌های حوزه نفت پارک خراسان با صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت برگزار شد

نشست شرکت‌های حوزه نفت پارک خراسان با صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت برگزار شد


مدیران صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت، ضمن بازید از دستاوردهای این حوزه در پارک علم و فناوری خراسان، در خصوص خدمات و سرویس های قابل ارائه این صندوق، به گفت و گو با شرکت های فناور و دانش بنیان پردیس انرژی نشستند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت و جمعی از مدیران این صندوق، روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه از شرکت های دانش بنیان کاوش صنعت توس، مطلق کاران شرق، آهار شرق، پترو اسیر اطلس، پرتو صنعت پاژ، طاهاقالب توس و آزمایشگاه هوشمندسازی و دیسپاچینگ بازدید کردند و با دستاوردهای این شرکت ها از نزدیک آشنا شدند.

در ادمه نشست مشترک مدیران صندوق نفت با شرکت ها عضو گروه انرژی پارک خراسان به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، که به معرفی جامع خدمات و سرویس های صندوق منجر شد.

مهندس قهرمان پور، مدیر سرمایه گذاری صندوق نفت، حمایت های مالی از شرکت های حوزه نفت را از دو طریق نهادهای مالی و سرمایه گذاری خود صندوق عنوان کرد و خدمات صندوق مذکور را به شرح ذیل و به تفصیل بیان کرد:

  1. ضمانت نامه های قراردادی
  2. تضمین تسهیلات سرمایه در گردش
  3. تسهیل تامین مالی
  4. خرید تضمینی تولید بار اول
  5. سرمایه گذاری خطرپذیر
  6. طرح تکیه گاه

در ادامه مهندس جعفری مدیرعامل صندوق نفت به سوالات شرکت های پارک خراسان در خصوص خدمات صندوق پرداخت و با ایشان به طور مفصل به گفت و گو نشست.

مدیرعامل صندوق نفت با بیان اینکه "این صندوق، یک صندوق تخصصی در حوزه نفت است که برآورد فنی از شرکت ها نیز دارد"، گفت: اساس کار این صندوق بر پایه اعتبار و اعتماد است. لذا شرکت های فناور و دانش بنیان می توانند سوابق و مدارک خود را به صندوق ارسال کرده و با اعتبار حدودی، فرایند را آغاز کنند. چرا که این ارتباط، باعث افزایش اعتبار و میزان آشنایی بیشتر صندوق با شرکت شده و موجبات حمایت های مالی بیشتری را فراهم سازد.

در ادامه مهندس اکبر امینی، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان به زمینه های تعامل و تسهیل ارتباط صندوق نفت با پارک خراسان اشاره کرد و پیشنهاداتی در این خصوص عنوان کرد.

شایان ذکر است مسئولین صنعت نفت، فردا نیز از چند شرکت رشدیافته دیگر در پارک خراسان بازدید خواهند کرد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات