توسط پارک علم و فناوری البرز ؛ کارگاه آموزشی ارتباطات موثر (بخش دوم) برگزار شد

توسط پارک علم و فناوری البرز ؛ کارگاه آموزشی ارتباطات موثر (بخش دوم) برگزار شد

دوره آموزشی ارتباطات موثر (بخش دوم) با هدف موفقیت مدیران و کارشناسان شرکت های دانش بنیان و فناور و توسعه ارتباطات موثر آنها در فضای کسب و کار  روز شنبه ۴ آبان ماه در پارک علم و فناوری البرز  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، در این کارگاه، حمید محمدی پور مدرس دوره ابتدا به تعریف فرآیند ارتباط پرداخت و با اشاره به اهمیت ایجاد ارتباط مفید و موثر برای مدیران و کارشناسان خاطرنشان کرد: شخصیت فردی و شخصیت اجتماعی در ارتباط موثر بسیار موثر است و فراگیری فنون ارتباط موثر می تواند در موفقیت مدیران و کارشناسان در فضای مذاکره و کسب و کار  بسیار تعیین کننده باشد.
وی در این کارگاه که در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری البرز برگزار شد همچنین به بررسی انواع ارتباطات فردی، گروهی و سازمانی پرداخت و تصریح کرد: آشنایی کارشناسان، مدیران و شرکت کنندگان با مقوله هایی مثل تعریف و فرایند ارتباط، (انواع ارتباطات شامل فردی، گروهی و اجتماعی)، پیش برنده ها و موانع ارتباطات، اصول ارتباطات موثر، روش های ارتباطات موثر، تکنیک های مواجه با افراد و روش های درک کردن و درک شدن بسیار مهم است که در این کارگاه به آن ها پرداخته شد.
پارک علم و فناوری در استان البرز در قالب سلسله کارگاه و دوره های آموزشی برای توانمندسازی مدیران و کارشناسان شرکت ها و واحدهای فناور در حوزه کسب و کار تلاش می کند.
گفتنی است پارک علم و فناوری در استان البرز  در حال حاضر بیش از ۱۷۰ شرکت فناور و دانش بنیان را پذیرش و مورد حمایت قرار داده است و برای موفقیت شرکت های
دانش بنیان و فناور با بخش های دولتی و خصوصی ملی و استانی تعاملات سازنده و موثری دارد.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

منبع خبر

پارک علم و فناوری البرز

پارک علم و فناوری البرز

زمینه فعالیت جامع

    نظرات