خدمات تپسی به افراد دارای معلولیت در سال گذشته

خدمات تپسی به افراد دارای معلولیت در سال گذشته

تپسی اولین اپلیکیشن حمل و نقل و یکی از اولین‌های اکوسیستم استارتاپی است که دسترس‌پذیری خدماتش را برای تمام گروه‌های دارای معلولیت شامل معلولیت بینایی، شنوایی و حرکتی فراهم کرده است. همچنین رانندگان تپسی در صورتی که مسافر دارای معلولیت داشته باشند از پرداخت کمیسیون معاف هستند؛ به گفته روابط عمومی تپسی تا کنون این اقدام تاثیر به‌سزایی در تشویق رانندگان به قبول درخواست سفر افراد دارای ویلچر، داشته‌است. حالا پس از دوسال از ارائهء این امکانات به کاربران، این شرکت گزارشی از خدمات خود در سال گذشته را منتشر کرده‌است. ۹۰ هزار سفر بدون دریافت کمیسیون در یک سال به گفته روابط عمومی تپسی، دست کم ۹۰ هزار سفر در یک سال بدون دریافت کمیسیون انجام شده است؛ عدم دریافت کمیسیون از رانندگانی که درخواست مسافران دارای معلولیت را قبول می‌کنند علاوه بر تشویق راننده به قبول این سفرها به مسافر این امکان را می‌دهد تا برای سوار و ...

متن کامل خبر در سایت شنبه پرس

    منبع خبر

    شنبه پرس

    شنبه پرس

    شنبه پرس یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات