همکاری مشترک پارک علم و فناوری خوزستان و شرکت شهرکهای صنعتی استان

همکاری مشترک پارک علم و فناوری خوزستان و شرکت شهرکهای صنعتی استان

رییس پارک علم و فناوری خوزستان از امضاء تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری و شرکت شهرک های صنعتی خوزستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان؛ ایرج کاظمی نژاد در حاشیه چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ خوزستان با اشاره به انعقاد این تفاهم نامه گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه تعامل و همکاری در حوزه‌های فناوری، ارتباط بیشتر شرکت های عضو پارک با شرکت های عضو شهرک های صنعتی در راستای حل مسایل آموزشی بر اساس نیازها و اولویت‌ها و نیز استفاده از خدمات آموزشی و تجهیزات برای طرفین است.

وی اظهار کرد: همکاری در ارتباط با تقویت و توسعه پروژه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی، برگزاری مشترک سمینارها، همایش‌های ‌علمی و رویدادهای استارتاپ، کارگاه‌های آموزشی و کاربردی، کمک به توسعه واحدهای دانش بنیان از طریق توانمندسازی این بنگاه‌های صنعتی، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی در زمینه‌های مختلف از جمله محورهای همکاری در این تفاهم نامه در نظر گرفته شده است.

همچنین حمایت از پیاده‌سازی برنامه‌های عمل خوشه‌های کسب و کار استان، حمایت از BDS های تخصصی به جهت ارائه خدمات کسب و کار به واحدهای صنعتی، همکاری در رفع نیازهای فناورانه شناسایی شده واحدهای صنعتی استان و خارج از استان، ارائه پروپوزال‌های پژوهشی مشترک برای جذب پروژه‌های کارفرمایی، همکاری همه‌جانبه در پروژه‌های پژوهشی مشترک با همکاری صنعتگران و ... از دیگر زمینه‌های همکاری مورد توافق در این تفاهم نامه مشترک می باشد.

گفتنی است: علاوه بر این، عقد تفاهم نامه دیگری نیز با سازمان نظام صنفی رایانه ای استان از جمله برنامه های پارک علم و فناوری خوزستان در این نمایشگاه بود که در راستای تعامل و همکاری بیشتر با نظام صنفی رایانه ای استان است.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات