در سومین روز نمایشگاه الکامپ خوزستان صورت گرفت؛ رونمایی از ویدئو کنفرانس سفیر شرکت آویژه

در سومین روز نمایشگاه الکامپ خوزستان صورت گرفت؛ رونمایی از ویدئو کنفرانس سفیر شرکت آویژه

در حاشیه سومین روز از بازگشایی نمایشگاه الکامپ خوزستان، از ویدئو کنفرانس سفیر شرکت آویژه عضو پارک علم و فناوری خوزستان که یک تولید بومی محسوب می شود، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، شامگاه شنبه ۱۱ آبان ماه، در سومین روز از بازگشایی نمایشگاه الکامپ خوزستان، از ویدئو کنفرانس سفیر شرکت آویژه با حضور سزاری مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری خوزستان، صفایی رییس نظام صنفی رایانه ای استان و جمعی از خبرنگاران رونمایی شد.

بیژن بهوندی، مدیر عامل شرکت آویژه و طراح این محصول، اظهار کرد: ویدئو کنفرانس سفیر، اولین ویدئو کنفرانسی است که هم در قالب آموزشی و هم سازمانی، تحت وب فعالیت میکند و توسط شرکت آویژه طراحی شده است.

او در خصوص قابلیت های این ویدئو کنفرانس عنوان کرد: این نرم افزار تمامی امکانات نرم افزار های adobe connect و Skype busines را بصورت جامع و کامل دارد. همچنین قادر به پخش آنلاین Live رویدادها در شبکه آپارات و یوتوب است.

بهوندی ادامه داد: بزرگترین مزیت این محصول این است که تحت وب قرار داشته و برای استفاده نیاز به نصب اپلیکیشن ندارد و در تمامی سیستم عامل ها از جمله اندروی، ios آیفون، لینوکس و ویندوز قابل اجرا است.

او تصریح کرد: این محصول توسط شرکت سفیران فناوری آویژه که عضو رسمی پارک علم و فناوری است، برنامه نویسی شده است.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات