شگفت‌انگیزترین استراتژی‌ها برای افزایش انگیجمنت توییتر

شگفت‌انگیزترین استراتژی‌ها برای افزایش انگیجمنت توییتر


اینگیجمنت توییتر چیست؟

چرا اینگجمنت توییتر حائز اهمیت است؟

چه نوع محتوایی برای افزایش اینگجمنت توییتر بهتر است؟

نحوه اندازه‌گیری اینگجمنت توییتر و CTR های آن

۲۰ نکته برای افزایش اینگجمنت توییتر و نرخ کلیک ( CTR )

۶ نکته برای توسعه بیشتر برند و کسب و کار شخصی شما

کلام آخر

در حالی که داشتن هزاران دنبال‌کننده توییتر بسیار عالی است ؛ اما اگر این دنبال‌کنندگان با توییت‌های شما درگیر نشوند، این اعداد معنای چندانی ندارند. تصور کنید پیام مهمی را می‌خواهید به مخاطبان خود برسانید؛ اما توان جلب توجه افراد را ندارید. بنابراین اگرچه این پلتفرم دارایپتانسیل عظیمی برای افزایش دید و توسعه برند است اما اگر نتوانیددر توییترتعامل ایجاد کنید، نمی‌توانید از توییتر به طور کامل استفاده کنید.

در این مقاله آژانس دیجیتال مارکتینگ راز ما به شما کمک می‌کنیم تا برخی از استراتژی‌های برتر را برای به‌دست آوردن این اعداد و جذب موثرتر مخاطبان توییتر خود کشف کنید. ما در این مقاله،در مورد چگونگی افزایش اینگجمنت توییتر و نحوه عملکرد آن صحبت می‌کنیم.

اینگیجمنت توییتر چیست؟

به زبان ساده اینگیجمنت توییتر هر تعاملی است که اشخاص با یک توییت انجام می‌دهند. روش‌های مختلفی برای تعامل با یک توییت وجود دارد:

  1. بازنویسی یا همان ریتوییت‌کردن یک توییت

اگر شخصی توییت شما را بازنویسی (ری‌توییت) کند، مستقیما آنچه را که گفته‌اید به اشتراک می‌گذارد. این کار به دیگران اجازه می‌دهد آن را ببینند و احتمالا با آن درگیر هم شوند. در بیشتر مواقع افراد با ری‌توییت کردن، نظر خود را نسبت به موضوعی که به اشتراک گذاشته‌اید بیان می‌کنند. درواقع این ری‌توییت‌ها شامل نظرات مثبت و همراه یا  نظرات مخالفان شما هستند اما بازخورد آن‌ها در جهت افزایش تعامل، به نفع شما عمل می‌کند. بنابراین، بیشتر توییت‌هایری‌توییت شده بسیار درگیر‌کننده و چالش برانگیز هستند.

  1. ذخیره یک توییت به‌عنوان توییت مورد علاقه

وقتی شخصی یکی از توییت‌های شما را به عنوان توییت مورد علاقه خود ذخیره می‌کند، فقط شما می‌دانید چه اشخاصی این کار را انجام داده‌اند، اما هرچه تعداد آن‌ها بیشتر باشد، احتمال اینکه توییت شما شروع به ترند‌شدن کند، افزایش می‌یابد، بنابرایندنبال‌کننده‌های بالقوه بیشتری را به دست می‌آورید. مسیر ترندشدن به این صورت است که اگر تعداد زیادی لایک دریافت کرده‌اید، به احتمال زیاد هشتگ شما در توییتر پرطرفدار شده است .

  1. پاسخ‌دادن به توییت

در حالی که موارد بالا تا حدی رویکردهای غیرمستقیم به افزایش اینگجمنت توییتر هستند؛ اما پاسخ‌‌دادن به توییت شما (ریپلای‌ها) قطعا مستقیم هستند. زیرا به شما این امکان را می‌دهند که با دنبال‌کنندگان خود تعامل بیشتری داشته باشید. شاید با نوشتن یک توییت جنجالی تعداد انبوهی از پاسخ‌ها را دریافت کنید اما توجه داشته‌باشید همیشه پاسخ‌های زیادی در خلاف نظر شما نوشته می‌شوند. نکته کلیدی برای حفظ جایگاه توییتر و از دست‌ندادن دنبال‌کننده‌ها این است که در کمال ادب و متانت به پاسخ‌های آن‌ها جواب دهید. به همین دلیل داشتن آنفالویاب خوب توییتر نیز مهم است. برای کسب بهترین نرخ تعامل با پاسخ‌دادن به توییت خواندن مقاله ۱۳ روش عالی برای دریافت کامنت در شبکه ‌های اجتماعی را به شما توصیه می‌کنیم.

  1. کلیک‌کردن بر روی لینک توییت

اگر توییت شما به جایی لینک دارد، به احتمال زیاد می‌خواهید افراد به هر دلیلی روی لینکی که ارائه می‌دهید، کلیک کنند. ممکن است شما در حال تبلیغ رویدادی هستید و به شرکت کنندگان نیاز دارید ،همچنین ممکن است محصول یا خدماتی را می فروشید و قصد دارید خریداران را به صفحه خود هدایت کنیدیا به دنبال به اشتراک‌گذاری برخی اطلاعات هستید که فکر می‌کنید برای دنبال کنندگان شما ضروری است . به هر حال، این کلیک‌ها مهم هستند و هرچه تعداد بیشتری داشته باشید، کمپین بازاریابی توییتر شما موفق‌تر است.

  1. منشن کردن حساب کاربری یک شخص در توییت

و در آخر، جلب توجه شخصی به حساب شما (البته مثبت) در توییت یک راه عالی برای دریافت تایید رایگان از یکدنبال‌کننده راضی است. در حالی که حتی منشن ‌کردن منفی می‌تواند مشارکت شما را تقویت کند اما در بلند مدت باعث کاهش تعداد دنبال‌کنندگان شما می‌شود و به برند تجاری شما آسیب می‌رساند، بنابراین همیشه به دنبال این باشید که طرفداران خوبی داشته باشید. به‌طور واضح ایمپرشن توییتر شما با دریافتمنشن مثبت یا منفیتغییر می‌کند.

یک توییت ایده آل تمام پنج مورد بالا را در بر می‌گیرد. با این حال اگر فقط یک یا دو مورد برای توییت شما انجام شود خالی از لطف نیست. به‌عنوان متخصص توصیه ما به شما این است که اگر قصد دارید حساب کاری‌تان را فعال کنید بهتر است در هر توییتی که منتشر می‌کنید حداقل سه مورد از تعاملات بالا را بدست بیاورید.

چرا اینگجمنت توییتر حائز اهمیت است؟

بستر همه‌ی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی پیرامون یک اصل هستند: دنبال‌کننده‌ها. هرچه تعداد دنبال‌کنندگان شما بیشتر باشد امتیاز شما بالاتر و برند شما قدرتمندتر است. (این اصل حداقل در حوزه شبکه‌های اجتماعی صد در صد صادق است). نباید خسته شوید، با تمرکز و تداوم به کار خود ادامه دهید تا دنبال‌کنندگان‌تان افزایش یابند. هرچه دنبال‌کننده‌های شما بیشتر شود، دسترسی بالقوه شما بهتر است.

همه چیز به هم گره خورده است: هرچه دسترسی بالقوه شما بهتر باشد، اینگجمنت توییتر شما بهتر است، اینگجمنت شما بالا می‌رودوقتی که دسترسی شما بهتر است. یک کمپین موفقیت‌آمیز توییتری در هر چرخه با حرکت مارپیچ به بیرون می‌چرخد . به زبان ساده، تعامل مهم است زیرا به شبکه‌سازی بهتر و بیشتر شما کمک می‌کند . برای افزایش تعامل با توییتر، باید به مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، توجه کنید.

  • دنبال‌کنندگان خود را بشناسید و تعیین کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه چیزی را دوست دارند.
  • مطالبی را که دیگران در توییتر ارسال می‌کنند، ری‌توییت کنید، به خصوص اگر پیام‌های آن‌ها با پیام‌های شما در یک راستا هستند.
  • روش دیگر این است که با لایک‌کردنیا پاسخ دادن به آنچه آن‌ها گفته‌اند با توییت‌های کاربران دیگر مشارکت کنید.
  • با به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در توییت‌های پی در پی، در بهترین حالت از طریق تصاویری مانند: اینفوگرافیک و فیلم‌ها یا با به اشتراک گذاریلینک‌ها برای اطلاعات بیشتر تعامل خود را با مخاطبان خود افزایش دهید.
  • از هشتگ‌هایی در توییت خود استفاده کنید که با محتوای منتشر شده‌ی شما ارتباط دارد.
  • با توجه به زمانی که به نظر می‌رسد دنبال‌کنندگان شما بیشتر با توییت‌های شما ارتباط برقرار می‌کنند، بهترین زمان‌ها را برای توییت زدن کشف کنید و در هر زمانی توییت نکنید.
چه نوع محتوایی برای افزایش اینگجمنت توییتر بهتر است؟

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چه نوع محتوایی را بایدمنتشر کنید تا نرخ اینگجمنت توییتر افزایش یابد؟ پست‌های وبلاگ، نقل قول‌ها یا میم‌ها کدامیک مناسب‌تر هستند. بایدیک نوع محتوا وجود داشته باشد که به بازدیدکنندگان و برند تجاری شما بیشتر از انواع دیگر محتوا کمک کند، درست است؟در واقع سوال اکثر کاربران توییتر است. به همین دلیل ۱۰۰۰ کاربر توییتر و ۳۹۸،۵۸۲ توییت را تجزیه و تحلیل کردیم تا ببینیم آیا می توانیم بفهمیم چه نوع محتوایی بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شود. نتایج نشان داد که همه انواع محتوا به یک اندازه منتشر نمی‌شوند و بعضی از آن‌ها بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند. در اینجا انواع محتوا را با هم مقایسه می‌کنیم:

  1. عملکرد تصاویر بهتر از فیلم ها است

کاربران توییتر ، تصاویر را ۳۶۱ بار بیشتر از ویدیوها توییت می‌کنند.جالب‌تر این است که به تعداد لایک و ری‌توییت‌ها توجه کنید. تصاویر ۱۲۸ درصد بیشتر از ویدیوهاری‌توییتمی‌شوند اما فیلم‌ها ۴۹ درصد بیشتر از تصاویرپسندیده می‌شوند.

از نظر برند تجاری، ساخت تصاویر آسان‌تر و سریع تر است، بنابراین توصیه می‌کنیم برایتولید محتوای تصویری زمان بیشتری نسبت به محتوای ویدئوییاختصاص دهید. نکته دیگری که هنگام تجزیه و تحلیل تصاویربدست می‌آید این است که ۶۲٪مبتنی بر طنز بودند در حالی که ۳۸٪انواعدیگر محتوا بودند.

اگر می‌خواهید نهایت تلاش خود را داشته باشید، باید راه‌های خلاقانه‌ای را امتحان کنید تا برند خود را جذاب‌تر جلوه دهید. به عنوان مثال، اگر شرکت شما KitKat باشد، این تصویر بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن در توییتر خواهد بود:

از طرف دیگر، اگر KitKat فقط تصویری از کسی که شیرینی‌هایش را می‌خورد به اشتراک بگذارد، این توییتجذاب نخواهد بود.

  1. عملکرد متن نسبت به تصاویر بیشتر است

چه کسی تصور می‌کرد که متن بهتر از تصاویر باشد؟ تحقیقات توییتر نشان می‌دهد، ۹۳ درصد از تمام توییت‌ها متنی هستند. به عبارت دیگر، آنها هیچ تصویریا ویدیویی نداشتند.

نکته جالب‌تر این است که ۶۵ درصد از توییت‌های متنی لینک‌دارهستند. لینک دار بودن توییت مهم است زیرا نه تنها به این معنی است که می‌توانید ترافیک را به سایت خود بازگردانید، بلکه به این معنی است که توییت‌های دارایلینک ۸۶ درصد بیشترری‌توییت می‌شوند. به علاوه، اگر بتوانید توییت را زیر ۱۰۰ کاراکتر نگه دارید، ۱۷ درصد تعامل بیشتری نیز خواهید داشت. اگرچه ممکن است این امر بدیهی به نظر برسد، اما بهترین راه برای جلب بازدیدکنندگان وب سایت شما توییت های حاویلینکهستند.

  1. تمرکز بر لیست بر اساس نوع محتوا یا نحوه انجام آن

با دقت و تمرکز بر روی توییت‌های متنی متوجه خواهید شد که بر خلاف شبکه اجتماعی اینستاگرام در توییتر مردم عاشق خواندن توییت‌های شخصی مانند نحوه گذراندن روز افراد یا وعده‌های غذایی آن‌ها نیستند. جالب است بدانید که این توییت‌ها کمترین تعداد لایک یاری‌توییت را دارند. آنچه از نظرری‌توییت بسیار خوب است، توییت‌هاییهستند که به مقاله‌های چگونگی یا فهرست‌بندی لینک داده می‌شوند. به طور متوسط ​​ ،این توییت‌ها ۳ برابربیشتر از هر نوع محتوای متنی دیگری ری‌توییت دریافتمی‌کنند.

اگر می‌خواهید در مورد مسائل شخصی توییت کنید، در مورد شیوه زندگی لاکچری توییت بزنید زیرا این توییت‌ها بهترین نتایج را دارند. به عبارت دیگر، اگر بخواهید در مورد ماشین، ساعت، خانه یا قایق بادبانی توییت کنید، تعداد لایک بیشتری نسبت به آنچه در وعده شام ​​ می‌خورید، دریافت خواهید کرد. شما هنوز در مقایسه با توییت کردن مقاله نحوه انجام کار، ری‌توییت‌های زیادی دریافت نخواهید کرد اما لایکخوبی خواهید داشت.

  1. عملکرد نقل‌قول‌ها از سوالات بیشتراست

طبق تحقیقات نقل قول‌ها ۸۴۷ درصد بیشتر از توییت‌ها ری‌توییت می‌شوند. اگرچه ممکن است این درصد زیاد به نظر برسد اما چندان هم شگفت‌انگیز نیست. نکته حائز اهمیت این است که کاربرانی که نقل قول‌ها را توییت می‌کنند ۴۳ درصد دنبال‌کننده بیشتری دارند.

از طرف دیگر، سوالات بیشتر از نقل قول‌ها دارای پاسخ هستند. به طور کلی، سوالات دارای ۱۰۵۰درصدپاسخ بیشتر بودند. بنابراین، اگر می‌خواهید با دنبال‌کنندگان خود گفتگو کنید، از آن‌ها سوال بپرسید.

اگر می‌خواهید از طریق نقل قول‌ها نام تجاری خود را انتخاب کنید، می‌توانید مواردی مانند تصویر زیر را ایجاد کنید.

از طریق نقل قول‌هایی که بر پایه‌ی تصویر هستند، نه تنها ری‌توییت‌های بیشتری دریافت خواهید کرد، بلکه تعداد افراد بیشتری با شرکت شما آشنا می‌شوند.

  1. کاربران توییتر طرفدار میم‌ها نیستند

در مقایسه با فیس‌بوک، تعداد زیادی میم در توییتر وجود ندارد و آن‌ها کوچک‌ترین درصد توییت‌ها را تشکیل می‌دهند.

اگر می‌خواهید برای حساب کاربری توییتر خود ترافیک ایجاد کنید یا برند تجاری خود را ارتقاء دهید، باید دوری از میم‌ها را در نظر بگیرید. به‌عنوان یک تجارت، منطقی نیست که تلاش‌های بازاریابی خود را بر روی میم‌ها متمرکز کنید زیرا حتی اگر میم خوب عمل کند، کیفیت ترافیکی که تولید می‌کند، آنقدر ضعیف است که تغییرات زیادی را مشاهده نخواهید کرد.

نحوه اندازه گیریاینگجمنت توییتر و CTR هایآن

هنگامی که می‌خواهید نرخ انگجمنت توییتر را اندازه‌گیری کنید، Twitter Analytics می‌تواند بیشتر گزارش‌های مورد نیاز شما را ارائه دهد. با کلیک بر روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست و کلیک بر روی " Analytics " در منوی کشویی، می‌توانید تجزیه و تحلیلاکانت خود را ببینید.

تجزیه و تحلیل توییتر در چند سال گذشته دچار تغییرات اساسی شده است و در حال حاضر پیدا کردن نرخ تعامل شما بسیار آسان است. وقتی به "توییت های برتر" خود نگاه می‌کنید، می‌توانید تعداد ایمپرشن‌های هر توییت و تعداد مشارکت‌های دریافت شده را مشاهده کنید. مشارکت‌ها بر اساس ایمپرشن تقسیم می‌شوند. در این قسمت شما می‌توانید نرخ تعامل اینگجمنت توییتر خود را مشاهده کنید.

این تحلیل می‌تواند به سرعت به شما کمک کند تا ارتباط محتوای خود را در یک نگاه ارزیابی کنید و نحوه عملکرد هر توییت را به صورت جداگانه مشاهده کنید. در حالی که Twitter Analytics عالی است، ما Google Analytics را توصیه می‌کنیم، هنگامی که می‌خواهید تاثیر توییتر را در زمینه افزایش ترافیک با کیفیت به سایت خود درک کنید.

Google Analytics دارای گزارشات عمیقی است که می‌تواند به شما بگوید که چه تعداد از کاربران از توییتر به سایت شما می‌آیند.

گوگل آنالیتیکس می تواند به شما کمک کند نه تنها کلیک ها را کنترل کنید بلکه ROI ، ارزش و تاثیر تعاملات خارج از سایت را مشاهده کنید.

۲۰ نکته برای افزایشاینگجمنت توییتر و نرخ کلیک ( CTR )

تا این قسمت از مقاله توضیح داده‌ایم که اینگجمنت توییتر چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه آن را اندازه‌گیری کنید و بر چگونگی افزایش آن تمرکز کنید.

استراتژی‌های افزایشاینگجمنت و CTR های شما در توییتر شامل استراتژی‌هایی برای نحوه تعامل با سایر محتواها، نحوه و زمان ارسال محتوا و همچنین کلماتی است که برای ایجاد پست خود انتخاب کرده‌اید. در نهایت، شما می‌خواهید استراتژی‌هایی را که برای خود انتخاب کرده‌اید امتحان کنید و ببینید کدام استراتژی بهترین نتیجه را برای شما و مخاطبان‌تان بدست می‌آورد تا کلیک و اینگجمنت را افزایش دهید.

  1. با محتوای سایر کاربران درگیر شوید

اگر می‌خواهید کاربران دیگر با محتوای شما درگیر شوند، یک راه خوب برای شروع این است که همیشه با اولین کاربران خود تعامل داشته باشید. تا جایی که می‌توانید مطالب کاربران خود را دوست داشته باشید، به آن‌ها پاسخ دهید و ری‌توییت کنید.

وقتی به کاربران پاسخ می‌دهید یا با محتوای آن‌ها درگیر می‌شوید، آن‌ها نیز بیشتر به مطالبی که ارسال می‌کنید، توجه خواهند کرد. این امر به‌ویژه با توجه به اینکه اکثر برندها وقت نمی‌گذارند یا وقت ندارند با بسیاری از دنبال‌کنندگان تعامل داشته باشند، ضروری است. بنابراین وقتی شما این کار را انجام دهید، برای دنبال‌کنندگان خود ارزش بیشتریقائل هستید. همچنیناین کار می‌تواند به ایجاد اثبات اجتماعی در طول زمان کمک کندکه در همه بسترهای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ارزشمند است.

این کار نه تنها اینگجمنت توییتر را افزایش می‌دهد، بلکه به شما کمک می‌کند تا بین خود، برند تجاری و کاربرانی که با آن‌ها تعامل دارید، رابطه ایجاد کنید و مزایای آن را به طور واضح‌تر و خارج از توییتر گسترش دهید.

  1. ری‌توییت توییت‌های کاربران دیگر

شما می‌خواهید این کار را به‌سرعت و همیشه انجام دهید. ری‌توییت به عنوان مشارکت متمایزاست زیرا این چیزی است که اکثر کاربران بیشتر از همه به آن اهمیت می‌دهند. نه تنها محتوای آن‌ها را به اندازه کافی برای اعتبار سنجی دوست دارید، بلکه محتوا را بسیار با ارزش می‌دانید و آن را به اشتراک می‌گذارید.

عکس بالا یک نمونه ری‌توییت است. این مقاله بخش مهمی از این است که چرا مردم از نظر روانی دنبال کردن و تعامل با شما را انتخاب می‌کنند. ری‌توییت می‌تواند یکی از قدرتمندترین مشارکت‌هایی باشد که برای یک پست دریافت می‌کنید زیرا محتوای شما را به مخاطبان آن کاربران منتقل می‌کند. می‌توانید با ری‌توییت محتوای کاربران خود برای جلب توییت و اشتراک‌گذاری محتوا، شانس خود را افزایش دهید.

  1. توییت‌های کوتاه و مختصر منتشر کنید

بهتر است توییت‌های خود را نسبتا مختصر بنویسید، زیرا توییتر پست‌هایشما را به ۲۸۰ کاراکتر محدود می‌کند. اینتعداد کاراکتر می‌تواند به اندازه کافی چالش برانگیز باشد اما محدود کردن کمیِ ‌پست‌هایشما می‌تواند اینگیجمنت را افزایش دهد.

اگر به دنبال افزایش ری‌توییت هستید، نکته جالب توجه این است که با توجه به سایت‌ها و داده‌های مختلف دل‌چسب‌ترین تعداد کاراکتر برای توییت‌های قابل اشتراک‌گذاری بین ۸۰ تا ۱۱۰ است که شامل هشتگ‌ها و تگ‌های کاربر نیز می‌باشد.

وقتی توییت‌های شما بین ۸۰ تا ۱۱۰ کاراکتر باشد، مخاطبان به احتمال زیاد به هر شکلی که شما در نظر دارید با توییت شما ارتباط برقرار می‌کنند.(خواه سرگرمی، اطلاع رسانییا به اشتراک‌گذاری نظر باشد)، در حالی که هنوز به اندازه کافی مختصر است تا کاربران بتوانند به راحتیری‌توییت کنند. با این محدده کاراکتر کاربران، فضای کافی خواهند داشت تا به طور خلاصه نظرات یا هشتگ‌های خود را اضافه کنند، در حالی که شما را تگ می‌کنند.

اگر بخواهید از همه۲۸۰ کاراکتر استفاده کنید، کاربران باید توییت شما را ویرایش کرده و آن را قطع کنند تا بتوانند متن خود را اضافه کنند، و برای بسیاری، این کار سخت است. اگر می‌خواهید کاربران مطالب شما را به اشتراک بگذارند پس اشتراک‌گذاری را برای آن‌ها آسان کنید.

  1. انواع لینک‌ها را به اشتراک بگذارید

اگر می‌خواهید روی سایت تان کلیک کنند، بهترین راه این است که لینک‌هایی را در توییت خود قرار دهید. قطعا قصد دارید در توییترلینک‌های ارزشمندترین مطالب خود را به اشتراک بگذارید، ترافیک را به سایت خود ارسال کنیدیا مطالب دیگران را به اشتراک بگذارید. در رسانه‌های اجتماعی، امکان مطرح کردن همه چیز در مورد شما و برندتان وجود ندارد و توییتر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اگر محتوای فوق العاده‌ای در خارج از توییتر پیدا کردید، آن را در توییتر به اشتراک بگذارید و در صورت امکان برند یا کاربری که آن را ایجاد کرده است تگ کنید. آن‌ها از کار شما قدردانی خواهند کرد.

به اشتراک گذاشتن لینک‌هایی که به نظر شما ارزشمند است و متعلق به شما نیست می‌تواند کاربران را تشویق کند تا به مطالبی که ارسال می‌کنید توجه بیشتری داشته باشند. حتی بهتر از این، می‌تواند بین شما و کاربران شما و سایر رهبران صنعت که محتوای آن‌ها را به اشتراک می گذارید، روابط ایجاد کند. آن‌ها نیز ممکن است لطف شما را پاسخ داده و مطالب شما را به اشتراک بگذارند. این می‌تواند به بالارفتن اینگیجمنت و ارسال ترافیک بیشتر و بازدیدکنندگان جدید به سایت شما به عنوان یک امتیاز اضافی کمک کند.

  1. وقتی کسی به شما توییت می‌دهد پاسخ دهید

این امر می‌تواند برایبرندهای بزرگ یابرندهایی که میزان زیادی مشارکت دارند(حتی اگر مشارکت مختص به زمانی است که محتوای اصلی پخش می‌شود).استفاده از تمام تلاش برای پاسخگویی، زمانی که کاربر به شما توییت می‌کند می‌تواند تا حد زیادی بر نرخ اینگیجمنت توییتر شما موثر باشد.

پایانیافتن یک توییت با پاسخ واقعیاز طرف شما می‌تواند قوی‌ترینو موثرترین راه باشد. به ویژه اگر آن‌ها شما را توییت کرده یا در پستیتگ کرده‌اند که می‌تواند آغازگر یک مکالمه باشد. مانند تشکرکردن از شما، سوال پرسیدن، یا به اشتراک گذاشتن نظراتی که نسبت بهمحصول یا خدمت شما دارند.در برخورد با مشتریان ناراضی، مطمئن شوید که در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ می‌دهیدو این امر همیشه باید در اولویت باشد. پاسخ دادن به کسی که برای شما توییت می‌زندباعث می‌شود در آینده با پست‌های شما درگیرشود.

  1. از تبلیغات توییتر استفاده کنید

وقتی به دنبال بهترین و سریع‌ترین مشارکت در توییتر هستید، تبلیغات توییتر می‌تواند راه خوبی برای انجام این کار باشد. تبلیغات توییتر هزینه دارد و می‌تواند گران‌تر از تبلیغات فیس‌بوک باشد اما همچنان می‌تواند به افزایشاینگجمنت توییتر در زمان مورد نیاز کمک کند. توییت‌های‌تبلیغاتیه بهترین نحو ممکناین کار را انجام می‌دهند.

اگرچه تبلیغات توییتر می‌تواند گران‌تر باشد اما برخی از کاربران دریافته‌اند که نرخ کلیک توییتردرجه بالایی دارد.  به ویژه هنگامی که می‌خواهید ترافیک را در خارج از سایتهدایت کنید، این باعث می‌شود تبلیغات توییتریک راه حل خوب اما پولی باشد.

در منوی کشویی که Twitter Analytics قرار دارد،می‌توانید تبلیغات توییتر ایجاد کنید. که ویژگی‌های گزارش را برایاینگیجمنت و ردیابی تبدیل ارائه می‌دهد.

  1. از تبلیغات محاوره‌ای توییتر استفاده کنید

تبلیغات محاوره‌ای در حال حاضر در مرحله بتا هستند، بنابراین هنوز در دسترس همه نیست.تبلیغات محاوره‌ای یک ابزار قدرتمند برای افزایشاینگجمنتتوییتر خواهد بود. تبلیغاتمحاوره صرفا برای افزایش مشارکت و تاثیر برند طراحی شده است. این نوع تبلیغات از ایده توییت‌های تبلیغاتی پیروی می‌کنند اما با افزودن CTA کاربران را تشویق می‌کند توییت‌هایی با هشتگ‌ خاصبرند را سفارش و انتخاب کنند.

هنگامی که یک کاربر روی CTA کلیک می ‌کند، پیام صوتی توییت با یک پیام تجاری از قبل پر شده همراه با دکمه‌های خلاقانه و هشتگ باز می‌شود. سپس کاربر می‌تواند توییت را شخصی کرده و آن را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارد.، به عنوان یک تشکر، برای کاربر پیامی از طرف برند تجاری برای ارتباط با توییتارسال می‌شود.

و در آخر، توییت جدید در فواصل زمانی برایدنبال‌کنندگانکاربر سفارش دهنده ظاهر می‌شود و شامل عکس یا فیلم اصلیبرند است. توییت به اشتراک گذاشته شده بسیار قدرتمند است زیرا رسانه‌های کسب شده را بدون هیچ هزینه اضافی برایبرند هدایت می‌کند و در نتیجه ROI (نرخ بازگشت سرمایه) بالاتری را به دنبال دارد. یکی دیگر از دلایل بسیار قدرتمند این نوع تبلیغ این است که شما تنها در پست خود مشارکت ندارید بلکه پست پولی شما به طور ایده‌آل چندین پست ارگانیک مرتبط با نام برند شما ایجاد می‌کند.

  1. همیشه ارزش ارائه دهید

شبکه‌های اجتماعی برای بسیاری از افراد تبدیل به محیطی شده‌ که بسیاری از کاربران آن‌ها تمایل دارند هر فکری که در سرشان می‌گذرد را به اشتراک بگذارند. انتشار این نوع محتوا برای کاربران غیر برند امکان‌پذیر است اما  برندها می‌توانند به روش‌هایمختلف ارزش ارائه دهند. محتوای پست‌های برندها می‌تواند شامل: ارائه ارزش با سرگرمی، اطلاع رسانی، الهام بخشیدنیا ترغیب کاربران باشد.

ارائه ارزش را به هر شکلی که انتخاب کنید، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در بازاریابی محتوا است. ارزش باعث می‌شود کاربران دوباره برگردند و علاقه مند شوند. از همه مهم‌تر با توییت‌هایی که ارسال می‌کنید درگیر شوند و روی آن‌ها کلیک کنند.

  1. همیشه از هشتگ استفاده کنید

هشتگ‌ها جزو ضروری استفاده از توییتر هستند. درست مانند اینستاگرام، شما تقریبا انتظار دارید که یک توییت با حداقل یک هشتگ متصل به آن ارائه شود. هشتگ‌ها نه تنها این مزیت را دارند که به مخاطبان مربوطه هنگام جستجو در هشتگ مورد استفاده شما کمک ‌کنند، بلکه میتواننداینگیجمنت را افزایش دهند.

توییت‌هایی که دارای هشتگ هستند می‌توانند تا ۱۰۶۵ درصد نسبت به یک توییت مشابه بدون هشتگ افزایش تعامل داشته باشند و توییت‌های دارای هشتگ نیز ۳۳ درصد بیشتردیگر توییت‌ها ری‌توییت می‌شوند.

با این حال می‌تواند کمتر یا بیشتر باشد: توییت‌هایی که تنها دارای یک هشتگ هستند ۶۹ درصد بیشتر از توییت‌هایی که دارای دو هشتگ هستند ری‌توییت می‌شوند .

چه از هشتگ خاص استفاده کنیدیا هشتگ مناسب مخاطبان و صنعت خوداستفاده، باید سعی کنید همیشه در هر توییتیکی داشته باشید. استفاده از موضوعات پرطرفدار از طریق هشتگ محبوب نیز راهی عالی برای افزایش میزان جذابیت است. راهنمای ساده و سریع استفاده از هشتگ در توییتر را از این‌جا بخوانید.

  1. از مخاطبان خود درخواست ری‌توییت کنید

اگر چیزی می‌خواهید، هیچ وقت درخواست‌کردن آن ضرری ندارد. باور کنیدیا نه، درخواست ری‌توییت مستقیم در پست خود می‌تواند میزان مشارکت را در قالب ری‌توییت افزایش دهد. به نظر می‌رسد کار ساده‌ای است، اما نتیجه می‌دهد. برخی از مثال‌ها برای نحوه ری‌توییت عبارتند از:

  • فقط درخواست کنید: برخی از برندها در انتهای پست‌های خود از جمله‌ی "لطفا به اشتراک بگذارید" یا "لطفا ری‌توییت کنید" یا به سادگی "لطفا RT " استفاده می‌کنند.
  • ارائه مشوق: اگر بخواهید کاربران یک توییت خاص را ری‌توییت کنند مشوق آن شوید. برخی از برندها مشوق‌هایی مانند جایزه، تخفیفیا هدیه ارائه می‌دهند. بسته به انگیزه، این می تواند بسیار موثر باشد.

  • درخواست کمک برای انتشار این خبر: اگر به دنبال "اطلاع رسانی" در مورد فروش محصول جدیدیا اخبار هیجان انگیز خود باشید، قطعا اینروش جواب می‌دهد اما اگر به یک هدف کمک می‌کنید، این رویکرد خاص نیز می‌تواند خوب عمل کند. بسیاری از برندها و مشاغل کوچک حداقل با یک سازمان یاموسسه غیر انتفاعی کار می‌کنند و درخواست از کاربران برای اطلاع‌رسانی در مورد فعالیت‌ آن‌ها می‌تواند مشارکت گسترده‌ای داشته باشد و شما را در این روند واقعا خوب نشان دهد.

درخواست ری‌توییتیک تاکتیک عالی است اما تنها در صورت استفاده کم و در موارد درست. اگر یک CTA نادر پیشنهاد شود، افراد به احتمال زیاد در مورد آن اقدام خواهند کرد در حالی که اگر دائما از آناستفاده کنید، مخاطبان احساس می‌کنند هرزنامه است و به احتمال زیاد آن را نادیده می‌گیرند.

  1. زیاد توییت نکنید

حتی اگر توییت‌های شما دیده نمی‌شوند، اگر روزانه تعداد زیادی منتشر کنید برخلاف انتظار مشاهده می‌کنید که تعامل با توییت‌های شما کاهش پیدا می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد ۱ الی ۳ توییت در روز مناسب است و بالاترین نرخ اینگیجمنت تویتیر را دارد و بیشتر از آن باعث کاهش تعامل می‌شود. اینیکی دیگر از مزایای بزرگ ابزارهای زمان‌بندی است که با بسیاری از آن‌ها به راحتی می‌توانید ببینید چه تعداد توییت در آن روز ارسال خواهید کرد.

  1. با فاصله زمانی توییت کنید

وقتی این ۱ الی۴ توییت را در روز ارسال می‌کنید، همه آن‌ها را یک جامنتشر نکنید. بهتر است آن‌ها را به طور مساوی بین ساعات اوج بازدید خود یا در طول روز قرار دهید. این امر تعداد مخاطبانی را که ممکن است پست‌های شما را ببینند افزایش می‌دهد و به همین دلیل به افزایشاینگجمنت توییتر کمک می‌کند. اینیک استراتژی ساده است اما استراتژی خوبی است و اگر همیشه انجام شود اغلب نتایج خوبی دارد.

  1. پیام خود را مستقیم و شفاف بگویید

اگر می‌خواهید اینگجمنت توییتر را افزایش دهید، بهتر است پیام خود را مبهم یا پیچیده نگویید. گاهی اوقات بهترین روش این است که اگر لینک خود را به اشتراک می‌گذاریدبه‌طور دقیق توضیح دهید. شما فقط ۲۸۰ کاراکتر برای کلیک و مشارکت فرصت دارید پس باید به بهترین نحو توضیح دهید تا بتوانید کلیک موردنیاز را دریافت کنید. در آخر محتوای شما باید به گونه‌ای باشدکه خوانندگان مرتبط را جذب کند.

ممکن است توضیح دادن با تعداد کاراکتر محدود سخت باشد اما با بازخوانی توییت مطمئن شوید پیام خود را به درستی منتقل می‌کنید. در صورت لزوم علائم نگارشی را اضافه کنید، مطمئن شوید که غلط املایی وجود ندارد و از زبان و اصطلاحاتی استفاده کنید که مخاطبان به احتمال زیاد آن‌ها را تشخیص خواهند داد.

  1. سوال بپرسید

اینیکی از کلاسیک‌ترین تاکتیک‌های افزایشاینگجمنت توییتر در کتاب بازاریابی است اما همچنان جواب می‌دهد. مردم دوست دارند نظرات خود را ارائه دهند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، به خصوص اگر مطمئن باشند برند مورد نظر به آن‌ها گوش می‌دهد. می‌توانید همه چیز را از نظر آن‌ها در مورد محصول جدید شما گرفته تا آنچه در مراسمات خاص سال انجام می‌دهند بپرسید.

مورد اول فرصتی براییادگیری مشتریان شما است در حالی که محصول‌تان را همزمان تبلیغ می‌کنند، ارائه می‌دهد و راه دوم راهی آسان برای ایجاد تعامل با کاربران و کمک به ارتقاء روابط با آن‌ها است.

این امر نه تنها می‌تواند اینگجمنت توییتر را افزایش دهد بلکه پرسیدن سوالاتی در مورد آنچه مشتریان شما می‌خواهند می‌تواند بینش ارزشمندی را در مورد مخاطبان شما ارائه دهد و می‌تواند هزینه زیادی را از طریق تحقیقات بازار به دست آورد.

  1. از کلمات قدرتمند استفاده کنید

استفاده از کلمات قدرتمند و مضاف در عنوان وبلاگ می‌تواند میزان کلیک بر روی آن را افزایش دهد. این قانون در مورد توییت‌ها هم صادق است. کدامعنوان بهتر به نظر می‌رسد: دنبال کنندگان خود را در توییتر افزایش دهیدیا بهترین راه‌ها برای افزایش سریع دنبال کنندگان خود در توییتر؟ هر دو عنوان قابل اجرا هستند اما کلمات قدرتمند و صفت های دیگر مانند "بهترین" و "سریع" به احتمال زیاد برخی از کلیک‌ها را رویلینک شما افزایش می دهند.

به نوعی ساختن توییت شما شبیهنوشتنیک عنوان است. شما فضای زیادی برای هیچ کدام ندارید و می‌خواهید آن را تا جایی که ممکن است جذاب جلوه دهید در حالی که اثبات می‌کنید ارزش خاصی دارد. برخی از کلمات معجزه می‌کنند و برخی دیگر اصلا جذاب نیستند.

نمونه‌هایی از کلمات قدرتمند خوب عبارتند از:

  • خارق العاده
  • شگفت‌انگیز
  • استثنایی
  • منحصربفرد
  • بزرگ‌ترین
  • چگونه
  • کامل ترین

کلمات قدرتمند و مضاف می‌توانند توجه کاربران را به سمت شما جلب کنند و کلیک بر رویلینکی که به اشتراک گذاشته‌ایدیا تماشای ویدیویی که ارسال کرده‌اید وسوسه انگیزتر می‌شود.

  1. درباره افراد مشهور صحبت کنید

برقراری ارتباط با بزرگان هر صنعت به شما کمک می‌کند تا توجه کاربران را به سمت خود جلب کنید. در توییتر حتی صحبت‌کردن یا تگ‌کردن رهبران صنعت برای جلب توجه بیشتر کافی است.

فرقی ندارد مستقیما مکالمه‌ای را با آن‌ها شروع ‌کنیدیا فقط یک پست می‌نویسید و آن‌ها را در آن تگ می‌کنید. ممکن استآن‌ها متوجه شوند و با توییت شما درگیر شوندحتی ممکن است آن‌ها محتوای شما را پاسخ دهند یاری‌توییت کنند. اگر مخاطبان آن‌ها فعال باشند، می‌توانید به سطح بالاتری از تعامل برسید. این کار می‌تواند به ایجاد روابط با برندهای بزرگ در صنعت شما کمک کند.احتمال دارد در آینده، آن‌ها برخی از مطالب یا پست‌های شما را به اشتراک بگذارند و به شما کمک ‌کنند تا در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشید.

  1. از کارت‌های توییتر استفاده کنید

وقتی برای ارسال پست در توییتر به ۲۸۰ کاراکتر محدود می‌شوید محاسبه همزمان تعداد کارکترهای توییت و قرار دادن همه چیزهایی که می‌خواهیدسخت است. اینجا است که کارت‌های توییتر وارد می‌شوند.

کارت‌های توییتر فرصتی را برای افزودن محتوای بیشتر به توییت شما ارائه می‌دهند، خواه کارت خلاصه، کارت عکس، کارت محصول یا سایر گزینه‌های آن‌ها باشد. این کار باعث می‌شود توییت شما بزرگتر شود، توجه بیشتری به آن جلب شود و پویاتربه نظر بیاید.

کارت‌هایتوییتر از شما می‌خواهد که وب سایت خود را با توییتر معتبر کنید و فراداده Twitter Card را به سایت خود اضافه کنید.این کار باعث می‌شود پست‌های شما پویاتر شده و CTR ها را تا حد زیادی افزایش دهد. در اینجا می‌توانید راهنمای عالی نحوه نصب کارت توییتر را در سایت خود مشاهده کنید.

  1. از لینک کوتاه استفاده کنید

با توجه به اینکه استفاده از تعداد محدودی کاراکتر در توییتر مجاز است، استفاده از لینک کوتاه بسیار منطقی و مفید است. با استفاده از لینک کوتاه، برای اینکه که کاربران روی صفحه کلیک‌کنند، نیازی به کل آدرس وب سایت خود ندارید.

بعضی از نرم‌افزارها و سرویس‌ها مانند بافر یا نوارهای اشتراک‌گذاری اجتماعی مختلف، هنگام ارسال لینک به محتوای شما، به طور خودکار کوتاه می‌شوند. اگر از هیچیک از این ابزارها استفاده نمی‌کنید، کوتاه کننده URL Google می‌تواند به شما کمک کند این ترفند را در چند ثانیه به صورت دستی انجام دهید.

استفاده از لینک‌های کوتاه شده به شما اجازه می‌دهد کاراکترهای بیشتری برای توییت خود در اختیار داشته باشید، توییت‌های شما مرتب‌تر به نظر می‌رسد و می‌تواند ری‌توییت‌ها را افزایش دهد.

  1. محتوای عالی از طریق بازیابی توییت

اگر یکبار محتوای عالی ارسال کرده‌اید و نتیجه خوبی دریافت کرده‌اید، این بدان معنا نیست که عمر مفید آن محتوا به پایان رسیده است. به‌وسیله بازیابی می‌توانیدبک بار دیگر از آن استفاده کنید. بسیاری از برندهای بزرگ اغلب، بهترین محتوای خود را بازیابی می‌کنند. این امر کمک می‌کند تا توجه بیشتری به توییت‌ها، فیلم‌ها و لینک‌های با کیفیت بالا داشته باشند که ممکن است بسیاری از کاربران بار اول از دست داده باشند.

شاید اکثر شما از ایده بازیافت محتوا و پست‌ها متنفر باشیدیا بگویید مردم متوجه آن می‌شوند و آن‌ها را ناراحت می‌کند اما تجربه خلاف این تفکرات را ثابت کرده است. هنگامی که محتوا را بازیافت می‌کنید، سعی کنید آن را در یک قسمت متفاوت از روز یا هفته متوقف کنید و در صورت امکان بعد از یک فاصله زمانی چند هفته‌ایادامه آن را منتشر کنید.

توجه داشته باشید:اگر چه بیشتر محتواهای عالی قابل بازیافت هستند اما برای برخی از محتواها این امکان وجود ندارد. محتواهایی که در لحظه خاص اهمیت دارند مانند: اخبار فوری، تعطیلات، رویدادها و برخی موضوعات پرطرفدار دیگر.

  1. در ترکیب محتوای خود live بیشتری بگنجانید

توییتر به عنوان یک پلتفرم برای تعادل بیشتر تمرکز می‌کند. اینجا بود که مردم افکار زودگذر را در کنار اخبار فوری به اشتراک گذاشتند، بنابراین محتوای به موقع و مرتبط همیشه همان چیزی بود که آن‌ها در ذهن داشتند. در سال‌های گذشته، توییتر تغییرات زیادی را برای اولویت‌بندی محتوای با کیفیت بالا اعمال کرده است. یکی از کارهایی که آن‌ها در تلاش برای انجام این پیشرفت‌ها انجام می‌دهند، اولویت بندی ویدیوهایلایو بیشتر است.

می توانید با برنامه خواهر توییتر، Periscope ، لایو برگزار کنید و در زمان واقعی در توییتر به اشتراک بگذارید. این به شما کمک می‌کند رتبه بالاتری در الگوریتم داشته باشید و اولویت را در فیدهای کاربران کسب کنید، البته هرچه رتبه الگوریتم بالاتری داشته باشید، شانس بیشتری برایکسب مشارکت بیشتر دارید. برای کسب بهترین نتایج اینگجمنت توییتراز طریقلایو، بهترین شیوه‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • سعی کنید مخاطبین را با پاسخ دادن به نظرات و سوالات درگیر کنید.
  • قبل از لایو به مخاطبان خود زمان دقیق آن را اطلاع دهید. این کار می‌تواند حضور افراد را افزایش دهد و افراد را به پرسیدن سوالات یا اظهارنظر در زمان لایو مشتاق کنید.
  • اگرسوالاتی وجود دارد که می‌خواهید مخاطبان‌تان به آن پاسخ دهند بهتر است قبل از لایو از آن‌ها بپرسید.
۶ نکته برای توسعه بیشتر برند و کسب و کار شخصی شما
  1. افراد مرتبط را دنبال کنید

توییتر چندان مفیدنخواهد بوداگر کاربراندیگر را دنبال نکنید. شاید شماهر فردی خارج از مسیر تخصصی خود را دنبال کنیدیافقط افرادی را که به شما علاقه دارند را دنبال می‌کنید؟ می‌توانید هر دو مسیر را امتحان کنید اما برای جلوگیری از هدر رفتن زمان واطلاع از مسیر درستبهتر است بگوییم که دنبال‌کردن هزاران کاربر بسیار دشوار است زیرا نمی‌توانید از همه توییت‌ها مطلع شوید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم فقط افرادی را دنبال کنید که دانش خود را به اشتراک می‌گذارند.

  1. گفتگوهای جذاب بسازید

بعد از اینکه چند نفر را دنبال کردید، متوجه خواهید شد که برخی از آن‌ها طبیعتا شما را دنبال خواهند کرد اما اگر واقعا می‌خواهید فالور بگیرید، باید توییت زدن را شروع کنید. می‌توانید در مورد روز خود، افرادی که با آن در حال معاشرت هستیدیا هر چیز تصادفی که به ذهن شما می‌رسد، توییت کنید. مشکل انجام این کار این است که دنبال کننده‌هایی پیدا خواهید کرد که به توییت‌های شما اهمیت نمی‌دهند. در عوض، توصیه می‌کنیم دانش خود را در توییتر به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال: یک بازازیاب می‌تواند در مورد موضوعات مرتبط با تجارت که مردم را به تفکر وادار می‌کند، توییتکند:

  • ما انحصار نداریم. ما سهم بازار را در اختیار داریم. این دو مفهوم متفاوت هستند.استیو بالمر
  • دوست دارم به مردم بگویم که تمام محصولات و تجارت ما از سه مرحله عبور می‌کنند: هدف، صبر و اجرا.

توییت‌هایی مانند موارد فوق عالی است زیرا باعث می‌شود کاربران دیگر توییت‌های من را ری‌توییت کرده و در مکالمه شرکت کنند. بهترین بخش در ایجاد مکالمه این است که به شما امکان می‌دهد کاربران دیگر را بشناسید و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا شما را بشناسند.

  1. به گفتگو بپیوندید

نه تنها باید مکالمات جالبی ایجاد کنید، بلکه باید به مکالمات دیگران نیز بپیوندید. اگر مردم درباره موضوعی که با آن آشنایی دارید صحبت می‌کنند، از ارائه نظرات خود خجالت نکشید. هنگام پیوستن به گفتگوها، مجبور نیستید با افراد دیگر موافقت کنید. بحث در مورد دیگران در توییتر اشکالی ندارد. جنجال یک راه عالی برای به دست آوردن برخی از دنبال‌کنندگان است تا زمانی که از آن فقط برای جلب توجه سوء استفاده نکنید.

  1. از پیروان خود استفاده کنید

هنگامی که در توییتر دنبال کننده‌های وفادار بدست آوردید، باید از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید این کار را با توییت کردن در مورد وبلاگ، شرکت یا هر چیز دیگری که در آن دخیل هستید، انجام دهید. متوجه خواهید شد دنبال کنندگان‌تانشروع به ری‌توییت کردن توییت‌های شماکرده که به افزایش ترافیک کسب و کارتان کمک می‌کند و شاید حتی فروش شما را افزایش دهد.

  1. مشتری جذب کنید

شما می توانید ازتوییتربرای سرگرمی استفاده کنید، اما چرا در حین استفاده از آن کسب درآمد نکنید؟ از طریق ویژگی جستجوی توییتر، می‌توانید بفهمید که افراد در مورد موارد زیر صحبت می‌کنند:

  • شرکت شما (امیدوارم مردم چیزهای خوبی بگویند)
  • رقابت شما (امیدوارم مردم چیزهای بدی بگویند)
  • صنعت شما (اصطلاحات عمومی مربوط به صنعت خود را دنبال کنید)

پیگیری این سه مورد به شما کمک می‌کند تا با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه خود مکالمه ایجاد کنید. اگرچه باور این موضوع سخت به نظر می‌رسد، بسیاری از شرکت‌ها از توییتر به عنوان منبع اصلی جذب مشتری استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، اگر شخصی در مورد تجربه بدی که با رقیب شما داشت توییت کرد، می‌توانید به او پیام دهید و در مورد شرکت خود به او بگویید.

  1. رابطه جدید بسازید

اگر تمام مواردی را که در بالا بیان کردیم انجام دهید، در حال حاضر با مردم ارتباط برقرار می‌کنید. با این حال، مهم‌ترین کار این است که با عوامل تاثیرگذار ارتباط برقرار کنید. درادامه نحوه انجام این کار را توضیح می‌دهیم:

  • به دنبال کاربران محبوب و مشهور در توییتر باشید که به حوزه کاری شما علاقه‌مند هستند. به آن‌ها پیام دهید. ممکن است پاسخی از آن‌ها دریافت نکنید اما بهتر است شما شانس خود را امتحان کنید.
  • حتما اعضای دیگری در توییترهستند که در نزدیکی شما زندگی می‌کنند پس کاربران محلی را جستجو کرده و با آن‌ها آشنا شوید.
  • بسیاری از کاربران توییتر نیز وبلاگ می‌نویسند، بنابراین آن‌ها را بشناسید. این کار می‌تواند مسیر رشد شما را هموار کند. احتمال دارد با ایجاد رابطه در مورد کسب و کار شما بنویسند.

در آخر

به استثنای تبلیغات توییتر تمام استراتژی‌های گفته شده در این مقاله رایگان هستند. شما فقط نیاز دارید زمان بگذارید تا محتوایی عالی برای توییتر تنظیم کنید. بهتر است بدانید  ۳۲۱ میلیون کاربر فعال در توییتر وجود دارد و شما فقط باید استراتژی‌های مناسب را پیدا کنید تا آن‌ها را وادار به تعامل با خود و محتوای‌تان کنید. با افزایشنرخ کلیک و اینگجمنت توییتر مطمئنا ارسال ترافیک به سایتافزایش می‌یابد. همچنینبا کمک به افزایش مشتریان، روابط، اعتماد، روابط مثبت خود با مشتریان و فروش مزایای خارج از توییتر را نیز بدست خواهید آورد.

شما چگونه فکر می‌کنید؟ چگونه در توییتر بازاریابی و مشارکت می‌کنید؟ برای افزایش اینگجمنت توییتر چه استراتژی انجام داده‌اید؟ کدام نوع محتوا بیشترین نرخ کلیک ( CTR ) را برای شما به ارمغان می‌آورد؟ شما کدامیک از استراتژی‌های مورد بحث در بالا استفاده می‌کنید؟ برای ما کامنت بگذارید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

۱۲ ترفند افزایش فالوور در توییتر چگونگی تنظیم و توسعه استراتژی توییتر ۱۲ قاعده طلایی برای نوشتن پست توییتر چگونه مدیریت توییتر را به بهترین شکل انجام دهیم؟ با انواع فرم محتوا در توییتر بیشتر آشنا شوید

تعرفه را ببینید و رازی باشید

facebook sharing button
twitter sharing button
email sharing button
whatsapp sharing button
telegram sharing button
linkedin sharing button
لینک اصل خبر در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

    منبع خبر

    آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

    آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

    ارائه دهنده فول سرویس خدمات بازاریابی آنلاین

      نظرات