کار جهادی برای پاسخگویی به مطالبات شرکت‌ها باتوجه به شعار سال در حال انجام است

کار جهادی برای پاسخگویی به مطالبات شرکت‌ها باتوجه به شعار سال در حال انجام است


نشست رئیس پارک علم و فناوری خراسان با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان که در نمایشگاه بازدید ریاست محترم جمهوری حضور فعال داشتند، برگزار شد. دکتر مسعود میرزایی ریاست پارک با اشاره به ارزش‌های مطرح شده در شعار سال برگرفته شده از پیام مقام معظم رهبری و حضور ارزشمند ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه اظهار کرد: کار جهادی برای پاسخگویی به مطالبات شرکت‌ها در استان در حال انجام است.

دکتر میرزائی همچنین در ادامه تصریح کرد: اقدامات جهادی برای پاسخگویی به نیازهای شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به نامگذاری امسال و هماهنگی کلیه دستگاه‌های اجرایی بالاخص استانداری و مجموعه زیر نظر استاندار محترم در حال انجام است.
دکتر میرزائی در این نشست متذکر شد: برگزاری میزبانی از ریاست محترم جمهور، حاصل کار فشرده تیم پارک علم و فناوری بود و به لطف خداوند، این اتفاق خوب به وقوع پیوست.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان تاکید کرد: به برکت دستور مقام معظم رهبری، کلیه مسئولان در خصوص مطالبات شرکت‌ها در حال انجام امور می‌باشند و پیرو آن در حال کار واقعی تا حصول نتیجه هستند.
وی همچنین بر ضرورت هماهنگی شرکت‌ها با پارک و درک متقابل یکدیگر تاکید کرد و گفت: بهترین راه رسیدن به تعاریف و مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان در استان، اعتماد به مجموعه پارک به عنوان متولی پیگیری کلیه درخواست‌های معمول و دوری از موازی‌کاری و تک‌محور بودن در رسیدن به خواسته‌ها می‌باشد.
مهندس اکبر امینی، معاون پشتیبانی فناوری پارک نیز با بیان اینکه سعی کرده‌ایم از ظرفیت کل استان برای برگزاری این نمایشگاه استفاده کنیم، یادآور شد: در نهایت با رایزنی که داشتیم، توانستیم ۳۲ شرکت را برای حضور در نمایشگاه هماهنگ کنیم.
در این نشست، نمایندگان شرکت‌ها ضمن طرح خواسته‌ها و مطالبات خود درخواست پیگیری آنها را داشته و ریاست پارک نیز قول مساعد برای پیگیری تا حصول نتیجه را داد.
بحث اخذ تسهیلات، صدور مجوزها و مطالبات از نهادهای دولتی از جمله مهم‌ترین مسائل شرکت‌ها بود که مقرر شد با هماهنگی پارک نسبت به رفع موانع و مشکلات تمام شرکت‌ها با پیگیری از نهادهای ذیربط اقدام شود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات