نشست مسئولین شهرستان گناباد با واحدهای دانش محور، در جهت تحقق شعار سال برگزار شد

نشست مسئولین شهرستان گناباد با واحدهای دانش محور، در جهت تحقق شعار سال برگزار شد


نشست مسئولین شهرستان با تولید کنندگان، نوآوران و فناوران در خصوص اقتصاد مبتنی بر دانش فناوری و نوآوری توسط مرکز رشد فناوری گناباد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد؛ با توجه به نامگذاری سال جدید به عنوان "تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین"، نشست مسئولین شهرستان با تولیدکنندگان، نوآوران و فناوران در خصوص اقتصاد مبتنی بر دانش، فناوری و نوآوری توسط مرکز رشد فناوری گناباد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

این جلسه با حضور محمد صفایی نماینده محترم شهرستان های بجستان و گناباد در مجلس شورای اسلامی، رضا نصیری فرماندار و برخی مسئولین دانشگاه‌ها، ادارات و جمعی از نخبگان، کارآفرینان و نوآوران برگزار شد.

در این جلسه حسین تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد به معرفی اهم فعالیت‌های مرکز و دستاوردهای هسته‌ها و واحدهای فناور و حمایت‌های پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد فناوری گناباد اشاره کرد. وی در ادامه گفت: در مرکز رشد گناباد فعالیت هر شرکت از طریق مانیتور دائمی به صورت نمودار عنکبوتی آنالیز می‌شود و به شرکت‌ها تسهیلات با کارمزد ارزان قیمت و مشاوره‌های ویژه کاری در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد تا ضمن راه اندازی کسب و کار، به دانش افزایی و توانمندسازی آنها کمک کنیم.

سید مصطفی موسوی‌زاده رئیس مجتمع آموزش عالی نیز ضمن معرفی دفتر نوآوری و شکوفایی که با عقد تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری خراسان ایجاد شده است، به معرفی ظرفیت‌های دانشگاه و معرفی اساتید به عنوان مشاوره در زمینه تخصصی در جهت توسعه فعالیت هسته ها و واحدهای فناور پرداخت.

در ادامه جلسه برخی نخبگان اقتصادی و کارآفرینان به معرفی شرکت و فعالیت‌های انجام شده در زمینه کاری پرداختند و موانع و چالش‌های روبرو در مسیر کسب و کار واحدهای تولیدی را عنوان کردند و از مسئولان شهرستان خواستند همکاری همه جانبه در جهت توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش در شهرستان ایجاد شود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات