برگزاری چهل و چهارمین شورای فناوری پارک

برگزاری چهل و چهارمین شورای فناوری پارک

سومین شورای فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس با اعضای جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس، در این نشست سرپرست دانشگاه تربیت‌مدرس، دکتر فرهاد دانشجو، رئیس پارک، دکتر حسین نادری‌منش، دکتر ابوالقاسم سرآبادانی، مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه، دکتر امیر عبداله‌زاده، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، دکتر حمیدرضا شاهوردی، مشاور رئیس پارک، دکتر ابراهیم پورجم، هیات‌علمی دانشگاه، دکتر عبدالرضا نبوی، هیات‌علمی دانشگاه، دکتر محمد گودرزی‌نیک، مدیرحوزه ریاست پارک و مهندس حامد ابراهیمی معاون فناوری پارک به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

در این نشست دکتر فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه تربیت‌مدرس با توجه به نام‌گذاری سال جاری توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» تاکید خود را به عملی کردن این شعار در طول سال برای رساندن شرکت‌های مستقر در پارک به تولید در راستای تجاری‌سازی و دانش‌بنیان شدن اعلام کردن.

در ادامه رئیس پارک، دکتر حسین نادری‌منش پارک را سکوی پرتابی برای شرکت‌های دانش‌بنیان با بهره‌مندی از اعضا دانشگاه اعم از دانشجویان، اساتید و دانش‌آموختگان خطاب کردند.

همچنین، در این جلسه برنامه راهبردی پارک برای سال ۱۴۰۱ توسط اعضای پارک ارائه شد.

در این برنامه هدف اصلی پارک که حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی ایده‌ها است موردبررسی قرارگرفته و موارد جدیدی توسط اعضا مورد تصویب قرار گرفت.

این نشست به‌صورت حضوری در ساعت ۱۵ تا ۱۷ شنبه ۲۷ فروردین سال جاری در سالن شورای دانشگاه برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

منبع خبر

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

    نظرات