تسهیل فرایند اخذ تسهیلات تبصره ۱۸ برای شرکت های دانش بنیان و فناور

تسهیل فرایند اخذ تسهیلات تبصره ۱۸ برای شرکت های دانش بنیان و فناور

رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: یکی از دغدغه ها و مطالبات شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری خوزستان بحث تضامین و نحوه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ بود .

دکتر محمد راضی جلالی در نشست با سرپرست و مدیران شعب بانک تجارت استان خوزستان که ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ در پارک علم و فناوری برگزار شد، بیان کرد: هدف از این نشست رفع مشکلات و انجام هماهنگی ها جهت تسهیل اخذ تسهیلات تبصره ۱۸ برای شرکت های دانش بنیان و فناور بود که خروجی خوبی در پی داشت .

وی ادامه داد: چند مساله مهم مورد بررسی قرار گرفت، پیشنهاد شد فرایند اخذ تسهیلات در اهواز از یک شعبه صورت بگیرد و به شعب مختلف ارجاع داده نشود، که شعبه بانک تجارت دانشگاه شهید چمران به عنوان شعبه معین انتخاب شد و قرار است از این پس تمام فرایند اخذ تسهیلات برای شرکت های مستقر در اهواز از این شعبه انجام شود .

راضی جلالی تصریح کرد: موضوع دیگری که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت استفاده از ضمانت های صندوق بود که قرار شد صندوق پژوهش و فناوری خوزستان مکاتبه ای با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این خصوص داشته باشد که تفاهم نامه ای از طریق معاونت علمی و فناوری و بانک تجارت انجام شود تا بتوان از ضمانت های صندوق استفاده کرد .




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات