شکوفا کردن استعدادها و به توان چندرساندن فعالیت شرکت‌های دانش بنیان، از اهداف پارک علم و فناوری است

شکوفا کردن استعدادها و به توان چندرساندن فعالیت شرکت‌های دانش بنیان، از اهداف پارک علم و فناوری است

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: رسالت بنده استفاده از استعدادهای موجود، پیدا کردن و شکوفا کردن استعدادها و به توان چند رساندن فعالیت‌ شرکت‌های دانش بنیان است.

دکتر محمد راضی‌جلالی(۳۰ فروردین) در نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت های دانش بنبان و فناور پارک علم و فناوری که با حضور مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: با مشارکت، کار گروهی، هم‌افزایی و تفکیک نکردن بین صنایع و شرکت‌ها است که کشور ما می‌تواند از شرایط سخت کنونی به سلامتی عبور کند و توانمندی‌ها به نحوی بروز پیدا کند که زندگی شایسته‌ای را برای مردم رقم زند .

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان، وی با اشاره به سند همکاری با صداوسیما ادامه داد: براساس این سند همکاری با صدا و سیمای خوزستان، قرار است که شرایط معرفی و تبلیغ محصولات شرکت های دانش بنیان فراهم شود .‌

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: با دعوت از مدیران صنایع و شرکت‌های دانش بنیان، با رویکرد امیدسازی در جامعه، نتیجه ملموس را می توان انتظار داشت. همه ما با امید زنده هستیم و مقام معظم رهبری نیز تاکید کرده‌اند که مشکلات را می‌دانیم، مشکلات را بگوییم. چون اگر گفته نشوند راه‌حلی پیدا نمی‌شود اما نه با سوگیری ناامیدانه .

راضی جلالی در پایان عنوان کرد: امیدواریم این فعالیت‌های مشترک ادامه پیداکرده و فرصت مناسبی برای شناسایی و معرفی استعدادها با هدف افزایش کمی و کیفی شرکت‌های دانش بنیان با رویکرد اشتغال آفرینی مهیا گردد .




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات