استاندار مازندران در بازدید از پارک فناوری پردیس تاکید کرد:توسعه و پیشرفت اقتصادی استان بدون پایه علمی امکان پذیر نیست

استاندار مازندران در بازدید از پارک فناوری پردیس تاکید کرد:توسعه و پیشرفت اقتصادی استان بدون پایه علمی امکان پذیر نیست

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در حاشیه بازدید از دو شرکت موفق دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس بر ضرورت توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان در مازندران در راستای فرمان رهبری معظم انقلاب، عنوان کرد: توسعه و پیشرفت اقتصادی استان بدون پایه دانش و گام های علمی امکان پذیر نیست و پیرو منویات مقام معظم رهبری امسال همت خود را در راستای افزایش اشتغال نخبگان و فناوران مازندرانی در شرکت های دانش بنیان بکار خواهیم برد.

حسینی پور اظهار کرد: آمادگی کامل داریم در همکاری با مجموعه‌ بزرگ دانش‌بنیان کشور به ویژه در بخش‌های کشاورزی و گردشگری زمینه اشتغال خیل عظیم نیروی متخصص استان را فراهم کنیم.

وی با عنوان اینکه یکی از این شرکت های دانش بنیان توانسته است انحصار کشورهای اروپایی را بشکند، خاطرنشان کرد: تلاش های مسئولان و متخصصان این شرکت دانش بنیان قابل تقدیر است و اعلام آمادگی استان مازندران را جهت حمایت از این محصول دانش بنیان اعلام نمود.

استاندار مازندران در بازدید از یکی دیگر از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات دستور کار پیشنهادی استان را جهت همکاری با این شرکت در زمینه های ایجاد پنجره واحد الکترونیکی خدمات دولتی به دستگاه های مسئول اعلام کرد و گفت: برای برچیدن زمینه‌های فساد در استان باید تمام مجوزهای دولتی در اتاق شیشه‌ای قرار گیرد و در این زمینه نیازمند همکاری دانش بنیان ها هستیم.

درپایان استاندار مازندران دستور داد؛ در سریع‌ترین زمان ممکن کارگروه مشترکی میان پارک علم و فناوری استان مازندران و پارک فناوری پردیس شکل گیرد تا ضمن احصاء ظرفیت‌های استان مازندران، زمینه‌های همکاری شرکت‌های دانش بنیان در سطح استان مازندران فراهم شود.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

منبع خبر

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

    نظرات