قرارداد پردیس علم و فناوری خوزستان به امضا رسید

قرارداد پردیس علم و فناوری خوزستان به امضا رسید

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان: در آینده همه چیز در اختیار مجموعه‌های دانش بنیان قرار می‌گیرد

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: یک واقعیت انکارناپذیر این است که آینده از آن دانش بنیان است و شکی در تحقق این مهم نیست .

محمد راضی جلالی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به *امضای قرارداد همکاری تاسیس و راه‌اندازی پردیس علم و فناوری خوزستان بین پارک علم و فناوری و دانشگاه آزاد اهواز،* اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف شاهد هستیم که دنیا در حال حرکت به سمتی است که همه چیز در اختیار مجموعه‌های دانش بنیان قرار می‌گیرد .

وی با بیان اینکه یک واقعیت انکارناپذیر این است که آینده از آن دانش بنیان است و شکی در تحقق این مهم نیست، افزود: اگر تاکنون توانسته‌ایم مقابل تحریم‌های ظالمانه مقاومت کنیم بخش بسیار مهمی از آن به دلیل استفاده از ظرفیت‌های خلاق و توانمند جوانان ما با رویکرد جهادی و دانش بنیانی است .

راضی جلالی گفت: به دلیل تکیه و اعتماد به این جوانان است که در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری هسته‌ای، صنایع دفاعی، نانو، سلول‌های بنیادی و... در دنیا دارای جایگاه مهم هستیم .

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان در پایان بر لزوم تلاش برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: با تدبیری که مقام معظم رهبری همیشه دارند، این تنها شعار امسال نیست بلکه شعاری برای آینده این کشور و یک راهبرد است. امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، برای حل معضلات و مشکلات کشور گام برداریم .

به گزارش ایسنا، این قرارداد به امضای راضی جلالی رئیس پارک علم و فناوری خوزستان و افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان رسید .




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات