با حضور استاندار مازندران،  از سامانه مدیریت محصولات استراتژیک (تنظیم بازار) رونمایی شد

با حضور استاندار مازندران، از سامانه مدیریت محصولات استراتژیک (تنظیم بازار) رونمایی شد

با حضور حسینی پور استاندار مازندران به جهت توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار از سامانه مدیریت محصولات استراتژیک (تنظیم بازار) با هدف عرضه مستقیم کالا از کارخانه تا خانه رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران، به جهت توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار سامانه ای با عنوان سامانه مدیریت محصولات استراتژیک (تنظیم بازار) توسط جهاد کشاورزی و تعاون روستایی با همکاری پارک علم و فناوری استان مازندران و شرکت دانش بنیان البرز افراز طبرستان راه اندازی شد تا توسط این سامانه مردم بتوانند به راحتی کالاهای اساسی را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرند . طبیعتا یکی از اهداف اصلی این سامانه توزیع عادلانه کالاهای اساسی و جلوگیری از گران فروشی و واسطه گری بوده است.
قیمت کالاهای ارائه شده در سامانه بر اساس قیمت مصوب اعلام شده توسط جهاد کشاورزی بوده و هیچ بهای اضافه ای بابت کالاها حتی برای ارسال کالا از مردم دریافت نمی گردد.

در حال حاضر کالاهایی همچون برنج،گوشت قرمز، مرغ، شکر و سایر کالاهای اساسی از طریق این سامانه در حال ارائه می باشد و مردم می‌توانند با ورود به سامانه tanzimbazar.com نسبت به نصب برنامه و ثبت سفارش کالا اقدام کنند.

به صورت پایلوت این سامانه در ۳ شهر ساری، قائمشهر و جویبار راه اندازی شده و پس از آماده سازی مقدمات و رفع مشکلات احتمالی در تمامی استان راه اندازی خواهد شد.

در سامانه تنظیم بازار پشتیبانی همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب برای مردم ارائه شده است و مردم می توانند از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۱۶۹۶۷ در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل با پشتیبانی سامانه در ارتباط باشند.

بر اسا این گزارش، سامانه تنظیم بازار یک سامانه کاملا بومی بوده و دارای یک تیم ۳۰ نفره متشکل از ۱۲ نفر در حوزه تولید سامانه و محتوا ، ۸ نفر کارشناس پشتیبانی و ۱۰ نفر تیم پشتیبانی و ارسال کالا می باشد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

منبع خبر

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران

پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

    نظرات