گروهی از معلمین عضو بسیج فرهنگی از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند

گروهی از معلمین عضو بسیج فرهنگی از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند


صبح امروز گروهی از معلمین عضو بسیج فرهنگی استان خراسان رضوی با هدف آشنایی با فضای پارک علم و فناوری استان و همچنین پی‌ریزی هرچه بهتر آینده کشور جهت پیشروی در مسیر دانش‌بنیان شدن، از پارک علم و فناوری خراسان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در هفته گرامی‌داشت مقام معلم جلسه‌ای با گروهی از معلمین عضو بسیج فرهنگیان استان خراسان رضوی در سالن همایش پارک علم و فناوری برگزار شد.

دکتر سیدایمان شریعتی، مدیر توسعه کسب و کار در این جلسه ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم تاکید کرد: ما همگی وام‌دار و مدیون معلمینی هستیم که در دوران تحصیل چراغ راه ما در مسیر زندگی بودند. خوش آمد عرض میکنم خدمت شما بزرگواران که همه جامعه مدیون فداکاری شما بزرگواران هستیم.

در ادامه وی به معرفی مجموعه پارک علم و فناوری استان پرداخت و درباره‌ی اهداف و رسالت تشکیل پارک اینچنین گفت:پارک علم و فناوری خراسان میزبان تمامی دانشجویان و دانش آموزان نخبه استان و رسالت ما ایجاد انگیزه و پرورش ایده در ذهن جوانان و نوجوانان است، ما دست همکاری به سوی معلمین و جامعه فرهنگی دراز میکنیم، چه بسا شرکت هایی در این مجموعه هستند که ایده آنها در همان دوران نوجوانی و تحصیل شکل گرفته است، که بازگویی داستان زندگی آن‌ها موثرتر از تاریخچه بسیاری از سرشناسان سراسر دنیا ست.

مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان در ادامه این جلسه به پاسخ پرسش‌های حضار جهت شکل‌گیری همکاری دوجانبه و موثر برای پرورش و رشد هرچه بهتر نخبگان کشوری از میان نسل نوجوان و آینده‌ساز ایران پرداخت.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات