محصولات شرکت دانش بنیان صنعت پروژه توس تایید شد

محصولات شرکت دانش بنیان صنعت پروژه توس تایید شد


شرکت دانش بنیان صنعت پروژه توس، توانست با موفقیت تست عملکردی محصول "سایلنسر بلو آف" خود را انجام دهد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از شرکت صنعت پروژه توس؛ تست عملکرد یکی از سایلنسرهای بلوئر پالایشگاه نفت تبریز که طراحی و ساخت آن توسط شرکت دانش بنیان صنعت پروژه توس انجام گرفته است، در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ در آزمایشگاه نوفه جریانی این شرکت واقع در پارک علم و فناوری خراسان با حضور بازرسان و نمایندگان کارفرما انجام شد. لازم به توضیح است خط تست نوفه جریانی با قابلیت تست عملکرد سایلنسرهای اینلاین و ونت اولین آزمایشگاه بررسی نوفه جریانی ناشی از عبور سیال از شیرهای کنترل جریان، تخلیه اتمسفر و دیگر قطعات مربوط به خطوط انتقال سیال تراکم پذیر در کشور است .

در این تست، گاز نیتروژن از دو مخزن ۴۰۰۰ لیتری که در فشار ۲۰ بار ذخیره شده در دو حالت بدون سایلنسر و با سایلنسر به محیط تخلیه می­شود. در حالت بدون سایلنسر صدا ۱۱۴ گردید و در حالت با سایلنسر صدا به ۸۵ دسیبل کاهش یافت که نشان دهنده صحت عملکرد سایلنسر مطابق اسناد فنی طراحی آن می­‌باشد. سایلنسر تست شده ۸۰ سانتی‌متر قطر و ۲.۵ متر طول دارد و نازل ورودی آن ۱۲ اینچ است.

این سایلنسرها به تعداد ۶ عدد و در سه نوع مختلف مکش، دهش و بلوآف دستگاه بلوئرمی‌باشند که به سفارش شرکت تجهیز ارگ پارسیان (تاپکو) و نظارت مهندسی شرکت طراحی و ساختمان نفت (ODCC) ساخته شده‌اند. این سایلنسرها که با دانش کاملا بومی طراحی و ساخته شده‌اند به زودی در واحد جدید بازیافت گورگرد پالایشگاه نفت تبریز نصب خواهند شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات