رئیس پارک علم و فناوری گلستان با فرماندار گالیکش دیدار کرد

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با فرماندار گالیکش دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر غفاری در این دیدار با اشاره به شعار سال و لزوم توجه ویژه به مرکز نوآوری و رشد گالیکش، خواستار همکاری همه جانبه دستگاه‌ها به ویژه فرمانداری شهرستان با این مرکز شد و گفت: وجود این مرکز می‌تواند نقطه آغازی برای تحول در فعالیت حوزه استارتاپی و شرکت‌های دانش‌بنیان در چهار شهرستان گالیکش، مینودشت، کلاله و مراوه‌تپه باشد.

علی جوان، فرماندار گالیکش نیز با تاکید بر تمکین این فرمانداری از شعار ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در سال‌جاری، بیان داشت: امسال اعتبار بسیار خوبی برای مرکز نوآوری و رشد شهرستان، در کمیته برنامه‌ریزی درنظر خواهیم داشت تا بتوانیم در بحث تولید، دانش‌بنیان و اشتغال گام‌های موثری برداشته و شاهد پویایی و تحول این بخش در شهرستان باشیم.

عادل خسروی مدیر مرکز نوآوری و رشد شهرستان گالیکش نیز ضمن تقدیر از مجموعه پارک علم و فناوری و فرمانداری شهرستان که باعث راه‌اندازی این مرکز شدند، گفت: طی این مدت کوتاه از فعالیت مرکز توانسته‌ایم مجوز پذیرش ۳ شرکت استارتاپی را اخذ و ۴ شرکت دیگر نیز در نوبت اخذ پذیرش و کمیته دفاع از طرح قرار دارند.

گفتنی است، پس از پایان این دیدار، رئیس پارک علم و فناوری گلستان به اتفاق معاون پشتیبانی این پارک و فرماندار و مدیر مرکز نوآوری این شهرستان از مرکز رشد و نوآوری گالیکش بازدید بعمل آوردند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات