سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع منصوب شد

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع منصوب شد


مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان با صدور حکمی جناب آقای مهندس مسعود جمشیدیان‌زرمهری را به سمت سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع پارک علم و فناوری خراسان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، با صدور حکمی جناب آقای مهندس مسعود جمشیدیان‌زرمهری را به سمت سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع پارک علم و فناوری خراسان منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس مسعود جمشیدیان‌زرمهری

با اهدای سلام و دعای خیر؛

احتراماً ضمن تشکر از خدمات ارزشمند جنابعالی،  با عنایت به شایستگی‌های علمی، مدیریتی و مراتب تعهد جنابعالی به موجب این حکم  به عنوان:

"  سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع  "

منصوب می­شوید.

امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی)  و ولی نعمت ما، عالم آل اللّه حضرت امام رضا (علیه آلاف تحیه و الثناء) گام‌های موثری را در تحقق منویات مقام معظم رهبری، پیشبرد اهداف  و برنامه‌های کلان راهبردی پارک علم و فناوری خراسان رضوی بردارید.

مسعود میرزائی شهرابی

گفتنی است؛ رئیس پارک علم و فناوری خراسان، از خدمات و تلاش‌های جناب آقای مهدی مروی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سابق پارک علم و فناوری خراسان رضوی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات