تیم های برتر رویداد استارتاپی بازیافت پسماندهای صنعتی و معدنی اعلام شدند

تیم های برتر رویداد استارتاپی بازیافت پسماندهای صنعتی و معدنی اعلام شدند


آیین اختتامیه و داوری رویداد استارتاپی بازیافت پسماندهای صنعتی و معدنی با ارایه های نهایی ۱۵ ایده برتر به همت مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه حکیم سبزواری و با مشارکت مرکز رشد فناوری نیشابور در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در سالن همایشهای ملی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ، مراسم اختتامیه و داوری رویداد استارتاپی بازیافت پسماندهای صنعتی و معدنی روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت  به همت مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه حکیم سبزواری  برگزار  گردید.

در این مراسم ۱۵ تیم نوآور راه یافته به مرحله داوری نهایی پس از گذراندن کارگاه های آموزشی تجربی این رویداد کارآفرینی ، در پنج دقیقه طلایی ارایه ایده های خود  به بیان راهکارهای نوآورانه و فناورانه به منظور کمک به بازیافت باطله های صنعتی و معدنی پرداختند .

در اختتامیه رویداد استارتاپی بازیافت پسماندهای صنعتی و معدنی  که با مشارکت مرکز رشد فناوری نیشابور ، شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و شرکت شتاب ، ارایه دهنده خدمات برگزاری رویدادهای کارآفرینی و در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد ، در نهایت سه تیم موفق به اخذ رتبه های برتر این رویداد استارتاپی شدند.  تیم های برتر این رویداد استارتاپی ضمن دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر و تندیس رویداد ، امکان حضور در مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه حکیم سبزواری و بهره مندی از  خدمات منتورینگ و مشاوره های عمومی و تخصصی کسب و کار را دارا می‌باشند .



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات