مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تاکید کرد:تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری خوزستان برای ما ارزشمند است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تاکید کرد:تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری خوزستان برای ما ارزشمند است

لزوم شکل‌گیری زنجیره علمی بین دانشگاه‌های خوزستان و صنعت نفت

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: امیدواریم با کمک نیروهای توانمند در دانشگاه‌های خوزستان و در یک زنجیره، یک مجموعه علمی بعد از سال‌ها در استان شکل بگیرد و در کنار صنعت نفت برای آینده روشن، گام‌های موثری برداشته شود .

علیرضا دانشی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه بین پارک علم و فناوری خوزستان و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که امروز (۲۵ اردیبهشت‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری خوزستان برای ما ارزشمند است و برای فعال‌سازی مجموعه علمی با عزمی راسخ کمک خواهیم کرد .

وی ادامه داد: با نوآوری و توجه به ارتقای زنجیره ارزش، در خدمات‌رسانی به بخش‌های مغفول‌مانده در صنعت نفت به ویژه در مناطق جنوب کمک کنید تا در جهت ارزش افزوده و ایجاد شغل، گام‌های موثری برداریم .

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: امیدواریم با کمک نیروهای توانمند در دانشگاه‌های استان خوزستان و در یک زنجیره، یک مجموعه علمی بعد از سال‌ها در استان خوزستان شکل بگیرد و در کنار صنعت نفت برای آینده روشن، گام‌های موثری برداشته شود. حتما کمک خواهد شد که همکاری همه‌جانبه وجود داشته باشد .

وی تاکید کرد: انتظار داریم که بسته‌های آماده‌ برای سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی آماده شوند و در اختیار سرمایه‌گذاران داخلی قرار دهیم تا فرمایش رهبری تحقق پیدا کند و هم ارزش افزوده و هم شغل ایجاد شود زیرا باید برای رفع بیکاری اقدامات موثری برداریم .

دانشی در پایان خطاب به پارک علم و فناوری خوزستان عنوان کرد: شما می‌توانید؛ باید با عزمی راسخ جبهه‌ای محکم و مقاوم در برابر تحریم‌ها و استکبار ایجاد کنیم و با موفقیت این گردنه تاریخی را رد کنیم .




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات