«گالریا ال‌مریه»؛ زیبای بی‌توقف

«گالریا ال‌مریه»؛ زیبای بی‌توقف

«گالریا ال‌مریه»؛ زیبای بی‌توقف

پدیده جدید مراکز خرید

مرکز خرید «گالریا ال‌مریه» به عنوان مرکز خرید چند منظوره و فرا منطقه‌ای در قلب ابوظبی، پایتخت امارات می‌درخشد. گالریا به عنوان مرکزی خریدی دارای تمام امکانات موجود، اولین بار در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک مقصد لوکس و دارای فودکورت‌های جذاب، برندهایی مانند لوئی ویتون، کارتیر، گوچی و زوما را به سمت خودش کشاند و در سپتامبر ۲۰۱۹ با ۲۵۰ فروشگاه جدید زارا،، اچ اند ام و دبنهامز، فعالیت خودش را به طور چشمگیری گسترش داد. در این بین برندهای محبوبی مانند «چیزکیک فکتوری»، «پی اف چنجز» و «پل کافه» هم اقدام به تاسیس شعبه در این مرکز خرید جدید کردند. مکان‌های سرگرمی در سطح جهانی از جمله سینمای VOX با ۲۱ صفحه نمایش، یک منطقه برجسته Xtreme و پارک‌های شهری، جاذبه‌های عمده «گالریا ال‌مریه» را تشکیل می‌دهند.

در سپتامبر ۲۰۱۶ ایده اولیه تغییر در شکل این مرکز به وجود آمد و  چند برند جدید فعالیتشان را در این مکان جذاب شروع کردند.  اگر عاشق خرید وسایل لوکس اما ارزان هستید می‌توانید برای خرید لباس و وسایل دکوراسیون منزل روی این مرکز خرید حساب کنید. بیش از ۱۲۵ برند اجناس خود را در مرکز خرید باشکوه مورد اشاره در معرض فروش گذاشته‌اند و قرار است تا پایان ساخت همه فازهای این پروژه تعداد برندها به بیش از ۴۰۰ عدد برسد. طراحی داخلی این مرکز در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

دوبی، شهر خرید

شانس این را دارید تا در مرکز خرید جدید دبی قدم بزنید و غرق فضایی شوید که کاملا از ناحیه توسکان ایتالیا الهام گرفته است. در عین حال می توانید از برندهایی مثل آرمانی و کارولینا تخفیف های  استثنائی بگیرید. قرار است شعبه دوم این مرکز خرید در خیابان جبل علی، روبه‌روی پالم جبل علی و نزدیک اقامتگاه‌های جاده شیخ زاید و چند قدمی فرودگاه بین المللی المکتوم ساخته شود. به طور کلی دوبی پایتخت خرید خاورمیانه پر از مراکز خرید است؛ هم مراکز خرید لوکس و گران و هم اوت‌لت‌هایی که می‌توانید در آن تخفیف های استثنائی بگیرید. در دوبی به غیر از مراکز خرید، بازارهای محلی ز.یادی را پیدا می کنید که بعضی از آن‌ها مثل بازار پارچه، بازار ادویه و بازار طلا، اختصاصی هستند و بعضی هم همه مدل اجناسی را با قیمت نسبتا ارزان می فروشند. طراحی مرکز خرید المریه به شکل خاضی انجام شده و همه اجناسش قیمت مرغوبی دارند. این مرکز با برندهای مشهور و بزرگ، بزرگ‌ترین مرکز خرید چندین کشور خارج از کشور خودشان است! در این مرکز می‌توانید لباس‌های ارزان و باکیفیتی پیدا کنید؛ هر چند دیگر اجناس مانند کیف، کفش، لوازم منزل و … هم نسبتا ارزان هستند. در مجموع محصولاتی همانند لوازم خانگی، لوازم تحریر، تجهیزات اداری، تجهیزات صوتی، لوازم ارتباطات، مصال ساختمانی، مبلمان، اسباب بازی، پوشاک، منسوجات و کفش را در آنجا می‌یابید. این مجتمع و مرکز خرید بزرگ به اندازه  کافی جایگاه برای پارک خودرو دارد و  ۸ انبار بسیار مجهز و ۲۵ ساختمان مسکونی که فقط ۲۰۰ متر تا ساختمان اصلی فاصله دارند، کار را برای خریداران راحت جلوه می‌دهند. امکانات تفریحی دیگری همانند رستوران‌ها، بوفه غذا و کافه‌ها، سینما و امکانات بازی هم در این مرکز خرید وجود دارد. المریه در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۲ رشد دورقمی را به لحاظ درآمدزایی ثبت کرده است. ۲۲ درصد افزایش در حضور خریداران ۱۶ درصد افزایش فروش هم برای این مرکز خرید به ثبت رسید. مهمانان می‌توانند ۴۰۰ فروشگاه از جمله صد فروشگاه غذا و نوشیدنی و سرگرمی‌های خانوادگی درجه یک برای همه سنین را ببینند.

منبع: MALLS.COM

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات