عقد دو تفاهم نامه همکاری، حضور ۱۱ شرکت عضو پارک و ۲۴ استارتاپ، محصول حضور پارک علم و فناوری در نمایشگاه الکامپ خوزستان

چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان نهم آبانماه در محل نمایشگاه های دایمی خوزستان برگزار شد و تا ۱۲ آبانماه ۹۸ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به این حوزه بود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان در این نمایشگاه پارک علم و فناوری خوزستان به همراه ۱۱ شرکت خود در حوزه IT ، حضور فعال داشتند.

غرفه الکام استارز با نزدیک ۲۵۰ متر مربع مساحت و حضور ۲۴ استارتاپ تخصصی یکی از جذابیت های اصلی نمایشگاه بود و توانست نظر علاقمندان زیادی را به خود جلب کند.

در حاشیه این نمایشگاه رییس نظام صنفی کشور، استاندار خوزستان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان از غرفه الکام استارز و غرفه تخصصی پارک علم و فناوری خوزستان بازدید کردند و استارتاپ ها توانستند به ارایه نظرات و دغدغه های خود در این حوزه بپردازند.

همچنین عقد دو تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری خوزستان با شرکت شهرک های صنعتی استان و سازمان نظام صنفی رایانه ای خوزستان از دیگر برنامه های این نمایشگاه بود.

گفتنی است: نمایشگاه الکامپ چهار دوره در خوزستان برگزار شده که پارک علم و فناوری خوزستان علاوه بر مشارکت فعال در برگزاری، حضور و معرفی شرکت های هایتک در نمایشگاه، همواره یکی از متولیان حمایت از حضور استارتاپ ها و معرفی آن ها در این نمایشگاه بوده که تاثیر بسزایی در رشد استارتاپ ها در استان به ویژه معرفی آن ها به اکوسیستم مدیریتی استان داشته است.

به طور کلی یکی از مشکلاتی که در حوزه IT استان وجود دارد، این است که فعالان این حوزه یکدیگر را نمی‌شناسند تا بتوانند از ظرفیت‌های هم استفاده کنند. برگزاری این نمایشگاه می‌تواند باعث تعامل و ارتباط برقرار کردن فعالان این حوزه با یکدیگر و کمک به رشد اکوسیستم کارآفرینی در استان شود.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

    نظرات