قابلیت جدید یوتیوب با تیک‌تاک رقابت می‌کند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، پلتفرم یوتیوب سال گذشته برای اولین بار قابلیت شورتس (Shorts) را به پلتفرم خود اضافه کرد و در رقابت مستقیم با تیک‌تاک قرار گرفت. بر اساس گزارش پیوست ، به نقل از فست‌کامپانی،بخش ویدئوهای کوتاه یوتیوب با پشتوانه یک بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری برای طیفی از سازندگان محتوا که ۴۰ درصدشان برای اولین بار با یوتیوب همکاری می‌کنند، درآمدزا بوده‌است. این پلتفرم که فعلا درآمد سازندگان محتوا را از مکان بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری تامین کرده در حال آزمایش بخش تبلیغات ویدئوهای کوتاه است که در صورت موفقیت می‌توان مجرای درآمدی جدیدی برای فعالان این حوزه باشد. بخش ویدئوهای کوتاه یوتیوب روزانه به طور میانگین ۳۰ میلیون بار دیده می‌شود. این پلتفرم در تلاش است با همکاری تولیدکنندگان محتوا به روند رشد خود ادامه دهد. یوتیوب سال گذشته قابلیت جدیدی به نام ویدئوی کوتاه (Shorts) را به‌عنوان پاسخی به افزایش میل کاربران به محتوای کوتاه ارائه ...

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

منبع خبر

تجارت نیوز

تجارت نیوز

تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات