ما آمادگی همکاری و همراهی با شرکت‌های فناور‌ و‌ دانش‌بنیان در‌جهت اعمال قانون را داریم

ما آمادگی همکاری و همراهی با شرکت‌های فناور‌ و‌ دانش‌بنیان در‌جهت اعمال قانون را داریم


حجت الاسلام و المسلمین فتوحی در راستای تحقق شعار سال و به طبع آن تسهیل روند رو به رشد و توسعه شرکت های فناور و دانش بنیان اظهار کرد: سازمان بازرسی استان، آمادگی همکاری و همراهی با پارک علم و فناوری خراسان، به منظور حل چالش ها و موانع پیش روی این شرکت ها با سایر دستگاه ها را دارد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، روز چهارشنبه ۴ ام خرداد ماه ۱۴۰۱  حجت الاسلام و المسلمین فتوحی مدیرکل سازمان بازرسی استان خراسان رضوی به همراه هیات همراه جلسه‌ای با عنوان رسیدگی به نظرات و درخواست‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در سالن جلسات پارک علم و فناوری برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین فتوحی در راستای تحقق شعار سال و به طبع آن تسهیل در روند رو به رشد و توسعه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان اظهار کرد: سازمان بازرسی استان، آمادگی همکاری و همراهی با پارک علم و فناوری خراسان، به منظور حل چالش‌ها و موانع پیش روی این شرکت‌ها با سایر دستگاه‌ها را دارد.

فتوحی همچنین به بررسی نظرات و شکایات این شرکت‌ها و مشکلات و در خواست‌های آن‌ها که شامل اخذ پروانه مجوز‌ها،مسائل مربوط به حمایت و وصول مطالبات از طرف کارفرمایان دولتی، تسریع در انجام امور مربوط به دریافت وام‌های تبصره ۱۸ و همچنین جلوگیری از تولیدات غیر مجاز و فاقد مجوز پرداخت.

مدیرکل سازمان بازرسی استان خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه با شعار سال، سازمان بازرسی باید بتواند تا پایان سال به حداکثر مشکلات رسیدگی کند؛ البته باید در نظر داشت وقتی سفره‌ای پهن است عده‌ای به فکر سواستفاده می‌افتند و این کار را برای مسئولین سخت می‌کند و لذا هدف ما رسیدگی به اعمال قانون است و نه فقط رسیدگی به بی قانونی‌ها.

شایان ذکر است مدیرکل سازمان بازرسی استان، مسئولین سازمان بازرسی استان خراسان رضوی از شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله کاوش صنعت و پیمان خطوط شرق بازدید کردند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات