در بررسی نازایی بررسی اسپرم اهمیت دارد


گذاشتن گوشی همراه در جیب شلوار، گذاشتن لپ تاپ روی پا و قرار گرفتن در معرض امواج مختلف از عوامل ایجاد نازایی در مردان است.

محمدگلمکانی مدیرعامل شرکت فناور شمس آزما پیشرو طب در گفتگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: ما تولید کننده کیت های آزمایشگاهی در شرق کشور هستیم و سه نوع کیت تولید می کنیم که مجوز Imed و ایزو را هم برای محصولاتمان دریافت کرده‌ایم.
گلمکانی افزود: دو نوع از کیت‌های ما در حوزه نازایی کاربرد دارد و کیت سوم هم در مورد انتقال ویروس استفاده می‌شود که در دوره کرونا خیلی کاربرد داشت و استفاده شد.
مدیرعامل شرکت فناور شمس آزما پیشرو طب به کمک‌های پارک در پیشرفت کار این شرکت اشاره کرد و گفت: ما از سال ۹۸ وارد پارک شدیم، در ابتدا پیش فناور بودیم و الان فناور شدیم.
محمدگلمکانی ادامه داد: قرار است سوله‌ای در اختیارمان قرارگیرد که محصولاتمان را آنجا تولید کنیم. مواد اولیه ما در کشور هم وجود دارد و ما از همین مواد تولید داخل محصول مان را تولید می‌کنیم اما مواد اولیه وارداتی کیفیت بهتری دارند.
کلا در سطح کشور دو شرکت هستند که در زمینه تولید این کیت های آزمایشگاهی فعالیت می کنند که یکی از این دو شرکت ما هستیم و سیاست ما پائین آوردن قیمت و حفظ شرایط رقابتی است.
گلمکانی در سالن ۳۸B گفت: برای بررسی علت نازایی ابتدا مشکلات مربوط به اسپرم باید بررسی شود و این مسئله مهم است که اسپرم کیفیت مناسب داشته باشد.
وی درباره علت نازایی در مردان گفت: معمولا گرما و اشعه هایی که مردان در معرض آن قرار می گیرند خیلی می تواند موثر باشد.
این که آقایان گوشی های همراه خود را در جیب می گذارند یا لب تاپ را روی پایشان قرار می دهند امواج ماهواره ها و امواج مختلفی که وجود دارد می تواند باعث ایجاد این اختلال در مردان شود.

شایان ذکر است، شرکت فناور شمس آزما پیشرو طب در سالن محصولات جدید با ارائه کیت آزمایشگاهی تعیین میزان شکنندگی اسپرم حضور داشت.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات